230945

الهامی: سپاهان در نیمه اول به هر چه می‌خواست رسید/ حقیقی در بدترین موقع اخراج شد

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به نظر من هم گل دوم سپاهان آفساید بود.

به گزارش دنیای معدن- ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان صحبت‌‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*به خانواده عزیز قنبرپور تسلیت عرض می‌کنم. بازی خوب و با کیفیتی از جانب هر دو تیم بود. نتیجه‌ای که می‌خواستیم نشد، اما بازی خیلی خوبی بود. به سپاهان تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

*آن‌ها به آنچه می‌خواستند در نیمه اول رسیدند. ما در ادامه سعی کردیم جبران کنیم که نشد. یک گل زدیم. حقیقی در بدترین موقع اخراج شد. او خیلی زحمت کشید و یکی از روز‌های خوبش بود. همه بچه‌ها زحمت کشیدند. نمی‌توانم از آن‌ها ایراد بگیرم. برای بازی بعد با شهرخودرو آماده می‌شویم. در فوتبال همیشه به آنچه می‌خواهید نمی‌رسید. سپاهان سزاوارانه به نتیجه‌ای که می‌خواست رسید.

*به نظر من هم گل دوم سپاهان آفساید بود، ولی اگر بعضی از آقایان ناراحت نمی‌شوند داوری هم جزیی از فوتبال است. همانطور که من اشتباه می‌کنم داور هم اشتباه می‌کند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌شود. از عهده این بازی سنگین بر آمدند. نباید به گردن داور بیندازم و بگویم نگرفت ما بدبخت شدیم. فوتبال همین است.

*ما هم باید از این بازی درس‌های لازم را بگیریم تا در یک بازی سخت در پایان سال نتیجه خوبی بگیریم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بچه‌های من هرچه داشتند گذاشتند. به محرم نویدکیا هم بابت برد تبریک می‌گویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید