231683

عنایتی: اشتباه مقابل پرسپولیس تاوان سختی دارد/ تجربه تلخی از بازی رفت داریم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: باید تا آخرین لحظه بازی و وقت‌های اضافه با تمرکز بالا باشیم چون از بازی رفت تجربه تلخی داریم.

به گزارش دنیای معدن - رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس که در کورس قهرمانی است داریم. تمام تفکراتمان این است که مانند دور رفت بازی خوبی انجام بدهیم. می‌دانیم پرسپولیس چه پتانسیلی دارد و تیمی قوی به لحاظ مهره‌ای است. اگر اشتباه کنیم مطمئنا سخت باید تاوانش را بدهیم.

*تمام بازیکنان ما خداراشکر با تمرکز بالا در این بازی حاضر می‌شوند. خوبی این نوع بازی‌ها این است که نمی‌خواهد انگیزه تزریق کنید. بازیکنان انگیزه خودشان را دارند. فقط روی نکات تاکتیکی باید خیلی باهوش باشیم.

*باید تا آخرین لحظه بازی و وقت‌های اضافه با تمرکز بالا باشیم. از بازی رفت تجربه تلخی داریم. در دقیقه ۹۳ گلی خوردیم که به نظر تمام کارشناسان خطا بود، اما باید تمرکزمان را بالاتر می‌بردیم تا از آن بازی برنده بیرون بیاییم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی جوانمردانه و به دور از حاشیه باشد. مطمئن باشید هوادار تمام توانش را برای موفقیت در این بازی می‌گذارد. یک بازی خانگی است. امیدوارم تیم ما موفق بیرون بیاید و بیننده‌ها بازی خوبی را شاهد باشند.

*به خاطر اختلاف امتیاز در جدول، پرسپولیس فردا با تمام توان حاضر می‌شود. باید فشار و استرس را بگیریم و کار را به نفع خودمان جلو ببریم. کارمان سخت است و باید در تمام دقایق بازی با تمرکز بالا باشیم. اگر حاشیه نباشد بازی جذابی خواهد بود. هر دو تیم می‌خواهند از این بازی نتیجه بگیرند. ما هم نیم نگاهی به بالای جدول داریم. به همین خاطر تمام توانمان را در این ۷ بازی به کار می‌گیریم تا در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم. مطمئنا بازی زیبایی خواهد شد.

*تمام تمرکز و تفکرم این است که هوادار به موفقیت برسد. به برداشت شما دوستان از این بازی بنا به سابقه‌ای که در استقلال داشتم و هوادار این تیم هستم، احترام می‌گذارم، اما تمام تمرکزم روی موفقیت هوادار است. برای ما هیچ حسایتی ندارد. فقط می‌دانیم مانند مصاف با استقلال بازی بزرگی است. فرقی نمی‌کند. انگیزه بازیکنان در ۴ بازی بیش از حد است. رفت و برگشت استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان خیلی اهمیت دارد و انگیزه بالایی دارند، در غیر اینصورت همه بازی‌ها سه امتیازی هستند و هیچ فرقی نمی‌کند.

*مربی پرسپولیس اعلام کرده هوادار بسته بازی می‌کند؟ منظور مربی حریف را نمی‌دانم. برای من مهم نیست، چون تفکرات خودمان را داریم. تنها تیمی هستیم که بیشترین ضربه ایستگاهی و کرنر را در تمام لیگ دارد. آمار و فیلم‌هایش موجود است. اینکه ما پرس از جلو را آنقدر قوی می‌گذاریم که تیم‌ها نمی‌توانند خارج شوند به خاطر این گفتند. خداراشکر تیم ما از نظر پرسینگ رتبه یک را در لیگ دارد. در طول ۹۰ دقیقه فضا‌ها را در زمین خود حریف از آن‌ها می‌گیریم. مقابل پرسپولیس در بازی رفت هم حدود ۱۹ ضربه ایستگاهی و کرنر زدیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی این آمار را مقابل پرسپولیس داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید