231664

استقلال با تماشاگر - پرسپولیس بدون هوادار

دنیای معدن- ورود استقلال با تماشاگرانش به صحنه لیگباشگاه استقلال مجوز قطعی حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان را گرفته و به این ترتیب اولین بازی خود در سال ۱۴۰۱ را با حضور هوادرانش برگزار خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن، باشگاه استقلال موفق شده مجوز حضور تماشاگران خود را در بازی حساس مقابل پیکان بگیرد.

این بازی شانزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود وبا توجه به اینکه باشگاه استقلال توانسته پای هوادارانش را به این بازی بکشد، از شانس و اقبال بیشتری برای پیروزی در این بازی مهم برخوردار خواهد شد.این درحالی است که بازی پرسپولیس بدون تماشاگربرگزار می شود

استقلال در بازی رفت موفق شد با ۳ گل پیکان را مغلوب کند، اما در روز‌های اخیر هواداران استقلال در فضای مجازی هشدار‌هایی نسبت به این بازی داده‌اند ومعتقدند تیم دونده پیکان قابلیت آن را دارد تا جلوی استقلال ایستادگی کند و حتی امتیازاتی را از این تیم بگیرد. این هشدار‌ها به گوش مربیان و بازیکنان استقلال هم رسیده و آن‌ها از نگرانی هواداران خود آگاهند. موضوعی که احتمالا باعث می‌شود بازیکنان استقلال با انگیزه متفاوتی گام به این میدان بگذارند و حریف خود را هرگز دست کم نگیرند. با توجه به اینکه پرسپولیس یک روز قبل از استقلال مقابل هوادار قرار می‌گیرد، آبی‌ها از نتیجه جدی‌ترین رقیب خود در لیگ بیست و یکم نیز آگاهی دارند وچشم باز گام به این میدان خواهند گذاشت.

هرچند که با حضور هوادارن استقلال در این میدان به نظر می‌رسد شانس استقلال برای رسیدن به ۳ امتیاز این بازی بسیار بیشتر از حریف خود خواهد بود و آبی‌ها به احتمال زیاد در حضور ۲۰ هزار نفری تماشاگران خود اولین برد سال جدید را جشن خواهند گرفت. استقلال اکنون ۶ امتیاز با رقیب دیرینه خود فاصله دارد و بعد از کسب تساوی در دربی ۹۸ توانست فاصله شش امتیازی خود با پرسپولیس را همچنان حفظ کند.

البته باشگاه استقلال از هواداران خود خواسته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. همچنین به تماشاگرانی که دو دوز واکسن خود را تزریق نکرده‌اند، اجازه حضور در ورزشگاه را نخواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید