222750

حمله استقلالی‌ها به گزارشگر بازی استقلال - هوادار

دنیای معدن- چند روز پس از انتقادات هواداران پرسپولیس نسبت به گزارش بازی مقابل الهلال حالا نوبت هواداران استقلال شد که به گزارشگر بازی این تیم حمله کنند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرورزشی، دیدار تیم‌های استقلال و هوادار تهران با گزارش بهنام مهدی زاده گزارشگر جوان شبکه ۳ در حالی از تلویزیون پخش شد که نمی دانست برخی اظهارنظرهایش مورد انتقاد طرفداران قرار می‌گیرد. هواداران تیم استقلال در صفحات مجازی به شدت از گزارش این گزارشگر انتقاد کرده و معتقد بودند گزارشگر بازی استقلال بازی را بی حوصله و کلیشه ای گزارش می‌کند.

 در بخشی از این بازی، گزارشگر برای توجیه بازی ضعیف استقلال که تقریبا از دقیقه ۲۰ در نیمه خودش عقب نشسته بود گفت: «در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها به دلیل بدنسازی در شرایط سخت بدنی هستند و نمی‌توانند راحت بازی کنند.»

این در حالی بود که ساعتی پیش از این دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور با ردوبدل شدن ۵ گل به کار خود پایان دادند و تراکتوری‌ها ۱-۴ مغلوب تیم امیر قلعه‌نویی شدند. تیمی که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. جالب اینکه چهار گل این بازی تا قبل از دقیقه ۳۹ دیدار به ثمر رسیده بود.

طرفداران استقلال در فضای مجازی خطاب به این گزارشگر نوشتند: «اگر گزارشگر بازی نمی‌تواند بازی را تحلیل کند، یا این کار را نکند یا بهتر است از بیان حرف های کلیشه‌ای دست بردارد.»


 

دیدگاهتان را بنویسید