231443

استقلالی‌ها در آستانه افزایش فاصله با پرسپولیس

دنیای معدن- ​در اولین هفته مسابقات لیگ برتر در سال جدید، تیم استقلال در فاصله ۲۴ ساعت پس از پرسپولیس بازی خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن، برنامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شده و طبق آن تیم های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۱۵ فروردین به مصاف هم می‌روند و آخرین بازی هفته را نیز استقلال و پیکان روز سه شنبه ۱۶ فروردین انجام خواهند داد.

برگزاری بازی استقلال در فاصله ۲۴ ساعت بعد از بازی پرسپولیس نکته جالب برنامه این هفته است چرا که تا پیش از این شرایط برعکس بود و همین موضوع موجب اعتراض هواداران آبی شده بود. البته در عین حال همان مقطع نیز فرهاد مجیدی گفته بود مشکلی با این قضیه ندارد و حتی حاضر است تمام بازی‌های تیمش تا پایان فصل بعد از رقیبشان یعنی پرسپولیس انجام شود.

از این موضوع نیز نباید غافل شد که با توجه به حضور چند بازیکن سرخابی در اردوی تیم ملی، ملی پوشان استقلالی فرصت ۲۴ ساعته برای استراحت بیشتر خواهند داشت.

دو تیم استقلال و پرسپولیس با تساوی در دربی و حفظ فاصله شش امتیازی پا به هفته بیست و چهارم می‌گذارند و قطعا نتایجشان در این هفته نیز می‌تواند در ادامه روندشان تاثیر مستقیم بگذارد که با توجه به وضعیت روحی دو تیم و شرایطی که روی کاغذ دیده می‌شود اینطور به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی و شاگردانش این فرصت را دارند تا فاصله خود با رقیب را بیشتر کنند. حال باید دید نتیجه تلاش این دو تیم به چه صورت خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید