231476

گل ۶ امتیازی منصوریان به مجیدی قبل از دربی

دنیای معدن- حرفهای منصوریان در مورد مجیدی بسیار مهم بود. حتی اگر مجیدی هیچ‌وقت جواب ندهد باز هم نمی‌توان از تاثیر حرفهای منصوریان بی‌تفاوت گذشت.

به گزارش دنیای معدن، مساله اینجاست که منصوریان هم مثل مجیدی محبوب است و بهرحال در میان هواداران استقلال وجاهت بالایی دارد. قبل از منصوریان هم محمود فکری که بیشترین بازی را با پیراهن استقلال انجام داده درموردیکسری مسائل صحبت کرده بود و البته سایر پیشکسوتان استقلال هم به دفعات از برخی رفتارهای فرهاد گله کرده بودند.

منصوریان دست روی نکات بسیار مهمی گذاشت ومساله اینجاست که این حرفها را درآستانه  دربی زد و به نوعی ریسک بزرگی کرد. شاید اگراستقلال دربی را ببازد کاسه کوزه‌ها سر منصوریان خراب شود ولی بهرحال به او خیلی فشار آمد که آن حرفها را زد. حرفهایی که بهرحال جای بررسی فراوان دارد و باید دید مجیدی جواب می‌دهد یا نه؟عجیب این که بعد از صحبت‌های منصوریان شایعه شد که مجیدی به رختکن صنعت نفت رفته و از منصوریان دلجویی کرده اما به شکل عجیبی نه خودش بلکه باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد!

ختم کلام این که فرهاد مجیدی فعلا در قله و تیمش صدرنشین است پس طبعا در موضع قدرت قرار دارد و شاید در ذهن خود اصلا افتخار نمی‌دهد که جواب منتقدان و پیشکسوتان استقلال را بدهد. هواداران استقلال هم که امسال فقط جام می‌خواهند و چون مجیدی دارد این کار را انجام می‌دهد حمایتش می‌کنند اما باید دید چرخ روزگار تا کی بر وفق مراد مجیدی می‌چرخد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید