230985

مجیدی مغرور است ولی بی‌ادب نیست/ منصوریان که ادعا می‌کند برند استقلال است چرا ندانسته علیه رفیقش حرف زد؟/ حسینی چرا آن توپ را با مشت دفع کرد؟

دنیای معدن- منصور رشیدی دروازه بان و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، پیرامون بازی استقلال مقابل صنعت نفت، اتفاقات پایان بازی و دلخوری منصوریان از فرهاد مجیدی، همچنین دربی پیش رو مصاحبه ای دانجام داد که در زیر می‌خوانید.

به گزارش دنیای معدن، مصاف استقلال مقابل صنعت نفت را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم بازی نسبتاً خوبی از سوی استقلال شاهد بودیم. یک فوتبال بهتر و با کلاس‌تر نسبت به قبل. هم سیستم تیم درست بود و هم حرکات بازیکنان. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردند که نتوانستند به درستی از آنها استفاده کنند. در مجموع این تیم هفته به هفته روان‌تر می‌شود و الان داریم می‌بینیم که طی این سه یا چهار بازی آخر استقلال علاوه بر امتیازگیری درست و خوب هم بازی می‌کند.

مدافع برزیلی جدید استقلال را چطور دیدید؟

با اینکه این بازیکن فقط یک جلسه با استقلال تمرین کرده بود کاملاً مسلط نشان داد و مشخص کرد که یک فوتبالیست حرفه‌ای است که در نبود بازیکنانی که سرباز شدند و دانشگر هم که نبود خیال کادرفنی را راحت کرد و حتی در ۱۸ قدم حاضر می‌شد و قصد گلزنی هم داشت.

گلزن استقلال در این بازی تا چه اندازه موفق ظاهر شد؟

به نظرم امیر حسین حسین زاده یکی از فوتبالیستهای آینده دار ایران است. هم تکنیک خوبی دارد، هم خوب شوت می‌زند و هم دیدیم که با سر هم توان گلزنی دارد.

یامگا چطور بود؟

به مراتب پخته‌تر از ژستد بازی می‌کند. او هم گل زن است و هم گل ساز. حتی در دفاع هم می‌رود و کمک می‌کند.

تیم صنعت نفت را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم یک فوتبال خوب را نشان دادند و تلاش داشتند در تهران دست خالی زمین را ترک نکنند.

عملکرد حسین حسینی را چطور دیدید؟

به نظرم روی یکی از توپ هایی که به سمت دروازه رفت می‌توانست به جای مشت کردن با پنجه های محکم و قوی که دارد آن را پیش پایش می‌انداخت و راحت می‌گرفت. مشت کردن برای توپ های هوایی است که دروازه‌بان می‌خواهد آنها را ۱۵ متر آن طرف‌تر بیاندازد. ولی در مجموع حسینی روز موفقی داشت.

در پایان بازی فرهاد مجیدی بدون اعتنا به منصوریان از کنارش رد شده و این موضوع باعث دلخوری سرمربی صنعت نفت شد. صحبتهای منصوریان در نشست خبری را شنیدید؟

گاهی اوقات در حین بازی های حساس و پرفشار کادرفنی اینقدر ذهنش مشغول می‌شود که حتی شما در کنار دستش هم بایستید متوجه شما نمی‌شود. قطعاً فرهاد مجیدی فکرش به جای دیگری مشغول بوده که احتمالا دوستان قدیمی‌اش را ندیده، ولی من توقعم از منصوریان این نبود.

چطور؟

منصوریان که خودش را برند استقلال معرفی می‌کند نباید چنین حرف‌هایی درباره دوست قدیمی‌اش می‌زد. قطعا اگر فرهاد مجیدی عمدی در این کار داشته باید برود و عذرخواهی کند. در غیر این صورت منصوریان باید قبل از بیان این صحبت ها درباره این رفتار مجیدی مطمئن می‌شد بعد آن حرف‌ها را می‌زد.

ولی گفته شد که مجیدی پس از آن به رختکن نفت رفته و با منصوریان دیده بوسی هم کرده؟

من مجیدی را خوب می‌شناسم. او یک فوتبالیست مغرور است. این شخصیتش است و هیچ ایرادی هم ندارد. اما مجیدی بی ادب نیست. این را مطمئنم. او در زندگی شخصی و کاری اش کاملاً یک شخصیت مغرور دارد، ولی مطمئنم بی ادب نیست.

پیش بینی تان از دربی پنجشنبه چیست؟

به نظرم در شرایطی که پرسپولیس در این فصل افت کرده بود و حالا خودش را به رده دوم رسانده از طرفی استقلال هم طی هفته های گذشته با مشکلات عدیده ای مثل کرونا، جدایی سربازهایش، اخراج وریا غفوری از تمرین، مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی‌و مسائلی از این دست دست و پنجه نرم می‌کرد ولی هر دو تیم توانسته اند عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند با این تفاوت که استقلال تا حدودی نسبت به رقیب همیشگی اش سرتر است. قطعاً این بازی مقابل تماشاگران یک بازی زیبا می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید