230738

مدافع استقلال تمرین نکرد/ شرط بازیکن آبی ها برای حضور در جمع شاگردان مجیدی

دنیای معدن- رافائل سیلوا بازیکن بلند قامت برزیلی تیم استقلال که از روز جمعه ۱۳ اسفند برای طی کردن مراحل اولیه پیوستنش به استقلال وارد تهران شده همچنان با استقلال تمرین نمی‌کند.

به گزارش دنیای معدن، سیلوا که در جریان دیدار استقلال مقابل گل گهر سیرجان به استادیوم آزادی رفت و شاهد برد آبی های تهرانی در یک بازی پرحاشیه بود، ضمن تماشای بازی، در جشن استقلالی ها در رختکن نیز شرکت کرد و از نزدیک شاهد خوشحالی هم تیمی های جدیدش بود که در آغوش فرهاد مجیدی جای می گرفتند.

مدافع برزیلی دیروز بعد از ظهر به محل تمرین استقلال رفت و در ورزشگاه آرارات حاضر شد اما با توجه به اینکه هنوز قراردادش را به طور رسمی با استقلال امضا نکرده لخت نشد و تمرین نکرد.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این بازیکن حرفه‌ای مادامی که با استقلال قرارداد نبسته و پیش قراردادش را نگیرد با این تیم تمرین نخواهد کرد.

ناگفته نماند؛ قرار است ظرف امروز مشکل ثبت قرارداد سیلوا کاملا برطرف شده و پس از دریافت اولین پیش قسطش از روز چهارشنبه تمریناتش را با استقلال آغاز کند. این تیم فردا تعطیل است و یک روز استراحت می‌کند تا برای بازی جمعه روبروی صنعت نفت آماده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید