231221

واکنش تند هواداران پرسپولیس به گل‌محمدی در فضای مجازی

دنیای معدن- اتفاقات دربی 98 واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

به گزارش دنیای معدن، در لحظاتی که سعید آقایی به دلیل آسیب دیدگی از زمین بازی خارج شده بود، یحیی گل محمدی به دنبال انجام دو تعویض همزمان بود تا سیدجلال حسینی و حامد پاکدل را روانه میدان کند. دو بازیکنی که به کنار زمین آمده بودند ولی هنوز برگه های تعویض تحویل داور چهارم داده نشده بود.

یحیی گل محمدی عجله زیادی برای انجام تعویض هایش داشت تا یک مدافع سرزن را روانه میدان کند. اما زمانیکه داور چهارم به لب خط آمد، بازی به جریان افتاده بود. همان توپ ارسالی پس از یک رفت و برگشت، نصیب حردانی شد و این بازیکن جوان با یک ارسال دیدنی، توپ را روی سر رودی ژستد کاشت تا مهاجم اهل کشور بنین، دروازه پرسپولیس را باز کند.

عدم انجام تعویض های پرسپولیس و 10 نفره شدن این تیم در زمان گل، باعث واکنش شدید یحیی گل محمدی شد. سرمربی پرسپولیس که با مهدی سیدعلی، داور مسابقه نیز وارد درگیری فیزیکی شد، تا پایان بازی و عبور از میکسدزون ورزشگاه مشغول اعتراض بود.

تمامی بازیکنان پرسپولیس نیز در پایان مسابقه اعتقاد داشتند که داوری جهت‌دار و به سود استقلال بوده است. این در حالی است که بیشترین مطالبه داوری را آبی‌پوشان دارند. در دقیقه 8 و روی ارسال ارسلان مطهری بود که کوین یامگا صاحب توپ شد و پس از برخورد با احمد گوهری روی زمین افتاد.

در این لحظه مهدی سیدعلی هیچ اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و اعتراض نیمکت نشینان استقلال را در پی داشت. آبی‌پوشان نیز پس از بازی به داوری معترض بودند و فرهاد مجیدی نیز در نشست خبری بعد از بازی مدعی بود که یک پنالتی تیم او همچون دربی رفت، سوخته است.

به هر شکل در روزی که هواداران حاضر در استادیوم و بینندگان تلویزیونی شاهد یکی از بهترین دربی‌های چند سال اخیر بودند، اما حواشی دقایق پایانی بازی باعث داغ شدن دربی در فضای مجازی و توییتر شد.

در زیر تعدادی از توییت‌های هواداران دو تیم و همچنین واکنش‌های بازیکنان فعلی و سابق سرخابی در فضای مجازی را مرور می‌کنیم:

سعید: رفتار‌های ساکت در فینال حذفی بین استقلال و تراکتور؛ 6 ماه محرومیت برای وی در پی داشت. فحاشی و ضربه زدن به سینه داور و ناظر بازی چقدر محرومیت دارد؟!

مهدی رنجبر: درحالی‌که یک پنالتی استقلال گرفته‌ نشده و بازیکن پرسپولیس هم باید اخراج می‌شد، متوهم‌ها به داوری معترضن و حرف از وزارت و حکومت و... میزنن. فقط در زمان سلطانی‌فر می‌تونستید حرفاتون رو توی زمین بزنید؟

ام اچ: وسط گل زدن استقلال و دعوای یحیی گل محمدی با سیدعلی به جمله‌ی بهترین یک یک تاریخ دربی استاد خیابانی بی‌توجهی کردید.

علی ابی: شما فقط باید یحیی گل محمدی باشی که از نیم فصل پارسال دنبال علیرضا ابراهیمی با قد ۱۹۳ بیفتی بالاخره بخریش کلا یک دقیقه هم بازیش ندی و تمام گل های خورده تیمت رو توپ های هوایی باشه.

مارشال بروس: 5 سال قهرمانی پرسپولیس سالم و پاک بود ولی 23 هفته صدرنشینی استقلال به خاطر وزیر و فدارسیون، داورا و جادوگر بوده

عالیجناب: وقتی سوپر جام رو باخت، شیری رو قربانی کرد. بازی صنعت رو که باخت، لک رو قربانی کرد. حالا که تو دربی نبرده، داره داوری رو مقصر معرفی میکنه این شما و این هم یحیی گل محمدی

کاژین: استقلال از همون اول دوازده نفره بود؛ تمیروف حکم مدافع استقلال رو داشت تو بازی

یونس: الان که پرسپولیس نیمه اول رو برده، من تنها نگرانی از وزیر ورزش و شخص حمید سجادی هستش. خوب وزیر طرفدار پروپاقرص آبیاس. بعید نیست برای برد تیمش هر کاری بکنه‌. بالاخره لقب دونده آبی رو بهش دادن

مهدی طاهرخانی: این سومین بار هست یحیی دربی پیش افتاده رو تو دقایق پایانی مساوی میکنه. این اتفاقی نیست. راهکار؟ باید بدون ریسک و ترس، تفاضل گل رو بیشتر کنی، چرا آقایی پاس نداد؟ مقصر تویی که به‌خاطر تکرار این حرکت تو مسجد سلیمان، بازیکنت رو تنبیه نکردی. از تمیروف راضی هستی؟ نگاه کن به ۳۰ دقیقه آخر!

محمود: این تیم از روزی که سجادی و آجورلو و سربازِ آجورلو و درویش اومدن چند تا دربی بیرون زمین رو به دوستداران استقلال باخته اما توی زمین با سیدعلی از تیم آقایحیی مساوی گرفتن از اول فصل باشگاه خوب مدیریت میشد امروز دنبال تعویض و فلان نبودیم با پنجره لق و پول نداریم به کسی جام نمیدن

اسنپ کاپ: از مصاحبه های بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به شدت راضیم. گل به‌خودی زیاد میزنن. مگه وزیر گل میزنه؟ فدراسیون؟ داوری؟ جادوگری؟ شما که گلادیاتور بودید و از بهانه هاتون قوی‌تر. چی شد؟

شاعر بدخط: جوسازی رسانه ای پرسپولیسی‌ها به خاطر چندتا سوتِ وسط زمینه! چیزی که البته مهمه و بارها برای استقلال تو این ۵ سال اتفاق افتاده:) حالا داور اگه پنالت اول بازی رو به ضررشون می‌گرفت چیکار می‌کردن؟ انقدر فضا رو آلوده می‌کنن که داور جرات نمی‌کنه پنالت واضح رو سوت بزنه

فرزین: اگه این استقلال قوی و قدر بود هضم تمام مسائل فنی داخل زمین برای من آسون بود ولی متاسفانه روبه‌روی یکی از بدترین استقلال های تاریخ خیلی راحت برد رو از دست دادیم و این ناراحت کننده هست ... همین که تمام استقلالی ها گفتن داوری مشکلی نداشت خودتون تا ته داستان رو بخونید ...

سرخ لند: یکی به بازیکنا ما بگه همون حرفهای مفتی که پنج سال استقلالیا میگفتن رو نگین. شبیه هوادارای استقلال نشیم

آرش هاشمی: این بازی قابلیت تدریس تو کلاس‌های داوری رو داره؛ «چگونه بازی را در بیاوریم»

سپهر خرمی: سوال محترمانه؛ علیرضا ابراهیمی با ۱۹۳ سانتیمتر قد؛ کاپیتان سابق گل‌گهر، گلزن‌ترین مدافع فصل پیش نباید ۵ دقیقه بازی کنه بعد از ۲۳ مسابقه؟ تاکتیک حریف مگه بکش زیرش نبود؟ نعمتی و فرجی ۱۸۰سانتی مناسب بودن یا مدافع قدبلند باتجربه؟ قبول؛ داور اجازه تعویض نداد. جواب این سوال چیه خب؟!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید