231014

پیشکسوت استقلال ، گل محمدی و پرسپولیس را با خاک یکسان کرد !

دنیای معدن- محمد نوری پیشکسوت استقلال در اظهاراتی کری گونه و جنجالی مدعی شد که پرسپولیس یحیی گل محمدی از لحاظ فنی جزو ضعیف ترین تیم های لیگ است.

به گزارش دنیای معدن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که سیلوا در بازی مقابل نفت آبادان خیلی به تیم کمک کرد و حتی در حملات تیم هم شرکت می‌کرد که این نشان می‌دهد بازیکن با کیفیتی به تیم ملحق شده.

محمد نوری در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

    پیروزی دلچسبی بود و باعث شد استقلال با روحیه مضاعف به مصاف پرسپولیس برود. بازی سخت و نفس گیری بود و به نظرم تیم نفت آبادان در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مصاحبه تند علیرضا منصوریان تصریح کرد:

    منصوریان از پیشکسوتان و خوب‌های باشگاه استقلال است که خیلی از هواداران استقلال هم او را دوست دارند و از مجیدی توقع داشته که نزد او بیاید و با هم خوش و بش کنند. منصوریان تیمش باخته بود و طبیعی بود که عصبی باشد، اما منصوریان می‌توانست کمی بهتر به این موضوع واکنش نشان دهد و ناراحتی‌اش را رسانه‌ای نمی‌کرد و با خود فرهاد صحبت می‌کرد و این را حل می‌کردند. پیش از دربی حواشی زیادی به وجود می‌آید و هواداران و کادرفنی باید مراقب دسیسه‌ها و شیطنت برخی حسودان باشد.

نوری در رابطه با عملکرد حسین‌زاده عنوان کرد:

    حسین‌زاده بازیکن خوب و آینده داری است و اگر همین روند را ادامه دهد و افت نکند می‌تواند نام خود را بیشتر ورد زبان‌ها کند. حسین‌زاده در این سن پخته نشان داده و نمره قبولی را گرفته و در بازی مقابل نفت آبادان هم یکی از مهره‌های اصلی تیم مجیدی بود.

وی در خصوص عملکرد مدافع برزیلی تیم استقلال اظهار کرد:

    سیلوا زمان خوبی به تیم اضافه شد؛ زیرا در درجه اول مدافع نداشتیم و مسلما تیم به مشکل می‌خورد و در درجه دوم در دربی بازیکنی که تحت تاثیر جو قرار نگیرد بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد و مطمئنا سیلوا، چون تازه به تیم اضافه شده تحت تاثیر این بازی قرار نمی‌گیرد. سیلوا در بازی مقابل نفت آبادان خیلی به تیم کمک کرد و حتی در حملات تیم هم شرکت می‌کرد که این نشان می‌دهد بازیکن با کیفیتی به تیم ملحق شده.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی ۹۸ گفت:

    دربی امسال با همه دربی‌ها متفاوت است. پرسپولیس و استقلال همه کار می‌کنند تا در این بازی نتیجه بگیرند. استقلال اگر هوشمندانه بازی کند می‌تواند در این بازی ۲ یا ۳ گل به ثمر برساند. از طرفی پرسپولیس از استقلال به شدت وحشت دارند به طوری که دست به دامن حواشی شده‌اند تا بازی را بیرون از زمین برنده شوند. پرسپولیس بی‌شک روز سختی دارد و استقلال باید در دربی با خوسنردی کامل این تیم را شکست دهد.

نوری در پایان در خصوص بیانیه‌های باشگاه پرسپولیس در اعتراض به داوری بازی‌ها خاطرنشان کرد:

    به نظر من به جای بیانیه صادر کردن بروند و خودشان را قوی کنند این کار‌ها واقعا بچگانه است. تیمی که از لحاظ فنی جزو پایین‌ترین تیم‌های لیگ است حالا برای فرار از شکست می‌خواهند با این جوسازی‌ها دربی را به حاشیه ببرند، اما نمی‌دانند که دستشان رو شده. به امید خدا این بازی را می‌بریم تا دل هواداران هم شاد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید