224274

بازیکنان پرسپولیس در بازی ملی شرکت نمی‌کنند

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ وضعیت خارجی های یحیی

دنیای معدن- بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک بازیکن خارجی است.

به گزارش دنیای معدن، بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس در برخی سایت ها و همین طور فضای مجازی شایعه شده یحیی گل محمدی لیستی از مهاجمان خارجی مورد نظر خود را به باشگاه ارائه داده تا یک نفر از میان این بازیکنان جذب شود. این در حالی است که پیگیری های ما نشان می دهد گل محمدی در حال حاضر با وجود این که لیست بزرگسال دو جای خالی دارد و باشگاه می‌تواند یک بازیکن خارجی آزاد جذب کند اما هنوز تصمیمی برای انتقال بازیکن جدید به تیمش نگرفته است.

خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد پرسپولیس بازیکن خارجی دیگری نخواهد گرفت و پرونده جذب مهره خارجی در فاز تهاجمی در شرایط فعلی و تا نیم فصل بسته شده است.

گویا یحیی اعتقاد دارد در این مقطع بازیکن خارجی قابلی که بتواند برای پرسپولیس تاثیرگذار باشد، در بازار نیست و به همین دلیل فعلا عجله ای برای پر کردن لیست خود تا نقل و انتقالات نیم فصل ندارد.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل تسویه نشدن طلب گابریل کالدرون و خواکین همچنان بسته است. ظاهرا مدیران این باشگاه در روزهای اخیر و پس از دریافت مجوز بانک مرکزی، پول این مربی را به شماره حساب بانک سوئیسی واریز کرده‌اند اما با توجه به برخی قوانین باید ۷۲ ساعت از اقدام پرسپولیس برای واریز پول بگذرد تا این مبلغ به حساب مربیان آرژانتینی بنشیند و البته با توجه به تعطیلی پایان هفته اروپا این موضوع یک تا دو روز هم به تاخیر خواهد افتاد.

وکیل کالدرون پس از دریافت کامل مطالبات این مربی باید این موضوع را به فیفا اطلاع بدهد تا پس از این اقدام پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

سرخ‌پوشان برای عقد قرارداد منوچهر صفروف و وحدت هنانوف که از دوشنبه گذشته برای امضای قرارداد با این تیم وارد کشورمان شده اند، منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود هستند و ظاهرا به همین دلیل هم با وجود اینکه این دو بازیکن تاجیکستانی روز گذشته با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، برای دقایقی در نیمه دوم دیدار دوستانه با پدیده به زمین رفتند، از اعلام رسمی حضور آنها در کنار تیم خودداری می‌کنند.

از طرفی هنانوف و صفروف با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشورشان برای بازی دوستانه با قزاقستان که سه‌شنبه در آستانه برگزار می‌شود، در این دیدار شرکت نخواهند کرد تا بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، قرارداد خود را با این باشگاه امضاء کنند.

 


 

دیدگاهتان را بنویسید