230977

مدافع جنجالی در مسیر بازگشت به پرسپولیس؟

دنیای معدن- مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال الاهلی قطر می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی برای بازگشت به ترکیب قرمز‌های پایتخت باشد.

به گزارش دنیای معدن - یکی از مشکلاتی که یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند، کمبود مدافع میانی شش دانگ است و هرچند با عملکرد قابل قبول وحدت هنانوف کمی از نگرانی‌های سرمربی قرمز‌های پایتخت کم شده، اما همه علاقمندان به پرسپولیس معتقدند که برای تکرار عملکرد دفاعی درخشان سال‌های قبل نیاز به جذب مدافع میانی ضروری به نظر می‌رسد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع میانی باتجربه تیم الاهلی قطر که سال گذشته با قراردادی قابل توجه راهی لیگ ستارگان قطر شد، یکی از گزینه‌های روی میز مدیران پرسپولیس است. این در حالیست که کنعانی‌زادگان هم اخیرا با برخی اقدامات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شایعات بازگشتش به پرسپولیس قوت بخشیده است.

کنعانی‌زادگان با اضافه کردن عبارت "فقط پرسپولیس" در صفحه شخصی خود در اینستاگرام باعث شده تا هواداران قرمز‌ها به بازگشت این مدافع ملی‌پوش امیدوار شوند. البته این تنها اقدام کنعانی‌زادگان نبوده و وی تمام پست‌های خود با پیراهن الاهلی را هم پاک کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید