230902

صحبت‌های جنجالی ستاره پرسپولیس درباره رفتن به استقلال | فرهاد مجیدی دست به کار شد

دنیای معدن- ستاره ملی‌پوش پرسپولیس درباره جدایی از این تیم صحبت‌های جالبی کرد.

به گزارش دنیای معدن، میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با رد شایعات اخیر تأکید می‌کند از مدیر برنامه‌هایش خواسته با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد مذاکره کند.

مصاحبه میلاد سرلک را در ادامه می خوانید:

*شکست پرسپولیس در آبادان موجی از نگرانی را در میان هواداران این تیم ایجاد کرده است. بعد از این باخت، جو فعلی پرسپولیس چطور است؟

شرایط روحی روانی تیم خوب است و بازیکنان با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا آماده بازی با نفت مسجدسلیمان شویم. زمانی که من به پرسپولیس آمدم از بزرگ‌ترهای تیم یاد گرفتم که همیشه عطش قهرمانی داشته باشم. در پرسپولیس هیچ‌کس از قهرمانی ناامید نیست و همه ما می‌جنگیم تا برای ششمین فصل پیاپی قهرمان شویم.

*ولی ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارید. این اختلاف قابل جبران است؟

نه بازی باقی مانده و هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست. جبران کردن این اختلاف آن هم برای تیمی مثل پرسپولیس اصلا سخت نیست. ما در فصل قبل بازی به بازی با تمرکز بالا جلو رفتیم و درنهایت قهرمان شدیم. در ۹ بازی باقیمانده هم می‌جنگیم تا به هدفمان برسیم. در همین بازی با صنعت‌نفت هم پرسپولیس نمایش خیلی خوبی داشت و اگر بدشانس نبودیم ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود و ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد.

*برخی معتقدند بازی با استقلال سرنوشت قهرمانی را مشخص خواهد کرد. نظر تو چیست؟

بله، این بازی هم در راه قهرمانی مهم است و اگر ۳ امتیاز را بگیریم خیلی به ما کمک خواهد کرد. ولی اینطور نیست که فقط داربی سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. بعد از این بازی ۷ مسابقه دیگر باقی می‌ماند که هر کدام برای ما اندازه یک فینال اهمیت دارند. ما کوچک‌ترین نگرانی در مورد شرایط تیم نداریم چون همه‌چیز خوب پیش می‌رود و بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند.

*در مورد بازی با نفت مسجدسلیمان چه صحبتی داری؟

بازی بسیار سختی است. همه بازی‌ها سخت است و اصلا بازی آسان نداریم. قبل از بازی با استقلال باید ۳ امتیاز را بگیریم و راهی جز شکست دادن نفت مسجدسلیمان نداریم. آنها البته تیمی قابل احترام هستند و نباید تصور کنیم بازی ساده‌ای داریم.

*راستی وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات چطور است؟

خدا را شکر وضعیت بهتری دارم و به شرایط بازی رسیده‌ام. امیدوارم بتوانم در بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را از خودم به نمایش بگذارم و به تیمم کمک کنم.

*در جام حذفی هم با آلومینیوم اراک روبه‌رو خواهید شد. این قرعه برای شما سخت است؟

در جام‌حذفی قرعه آسان نداریم و شما می‌بینید که حتی تیم‌هایی از لیگ دسته‌اول و دسته‌دوم هم در مرحله یک‌چهارم نهایی حضور دارند. ما در جام‌حذفی هم هدفی جز قهرمانی نداریم و با هر تیمی که بازی می‌کنیم باید برنده شویم. بازی با آلومینیوم هم قطعا سخت است ولی هدف ما قهرمانی است و باید همه تیم‌ها را ببریم.

*چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس داربی هفته آینده را ببرد؟

ما هم‌اکنون به بازی با نفت مسجدسلیمان فکر می‌کنیم و زود است در مورد داربی صحبت کنیم. بازی با استقلال هم اندازه خودش مهم است و باید داربی را هم ببریم ولی هم‌اکنون تمرکز ما روی بازی با نفت است.

*در چند هفته اخیر صحبت‌های مختلفی درخصوص تمدید قراردادت با پرسپولیس مطرح شد. آیا قرار است بمانی یا قصد جدایی داری؟

من هر چه دارم از پرسپولیس است. اگر در فوتبال به این موقعیت رسیدم و پیراهن تیم ملی را هم بر تن کردم، دلیلش حضور در پرسپولیس است. هم‌اکنون تمرکز من و همه بازیکنان پرسپولیس روی بازی‌هایی است که در پیش داریم و البته به وکیل و مدیر برنامه‌هایم گفته‌ام که مذاکرات با پرسپولیس را جلو ببرد. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به صلاح من و پرسپولیس باشد.

*اما شایعه شده که قصد جدایی داری؟

من هیچ جا نگفتم از پرسپولیس جدا می‌شوم. به مدیر برنامه‌هایم گفته‌ام که مذاکرات با باشگاه را انجام دهد و باز هم می‌گویم امیدوارم اتفاقی رخ دهد که هم برای من و هم برای پرسپولیس خیر باشد.

*فکر می‌کنی به ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی برسی؟

خصوصیات اخلاقی من طوری است که زیاد دنبال هیاهو و حاشیه نیستم و سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم. خدا را شکر که در پرسپولیس هم با یک مربی مثل یحیی گل‌محمدی کار می‌کنم که خودش و همکارانش آرامش دارند و من هم از آقایحیی آرامش می‌گیرم. کادر فنی پرسپولیس به من اعتماد کرد و توانستم درنهایت توانایی‌ام را نشان دهم. من باز هم می‌گویم که هر چه دارم از پرسپولیس است. آرزوی هر بازیکنی این است که در جام جهانی بازی کند. خدا را شکر که تیم ملی هم به جام جهانی صعود کرد و امیدوارم ایران در این جام درخشش داشته باشد. ما تیم خوبی داریم، بازیکنان باکیفیتی هم برای تیم ملی بازی می‌کنند و رقابت واقعا سخت است. من هم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و با جلب نظر سرمربی تیم ملی به جام جهانی بروم.

 

دیدگاهتان را بنویسید