230948

اتفاقی در پرسپولیس که از چشم همه دور ماند/ این بازیکن پرسپولیس با دست شکسته بازی می‌کند!

دنیای معدن- هافبک پرسپولیس با مصدومیت برای تیمش به میدان می‌رود؛ موضوعی که از دید هواداران و رسانه‌ها دور مانده است.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس بعد از جدایی احمدنوراللهی، رضا اسدی یکی از بهترین هافبک‌های چند سال اخیر لیگ برتر را به خدمت گرفت و شماره ۸ پرسپولیس را به او داد.

رضا اسدی شروع نسبتا خوبی در پرسپولیس داشت و در همان بازی اول مقابل استقلال تاجیکستان موفق شد پاس گل بدهد. این بازیکن خوش استایل در لیگ هم موفق شد در اولین بازی برای تیمش گل بزند و تا چند هفته بعد از آن بازی مهره فیکس تیمش بود. بعد از گذشت چند هفته اسدی نتوانست آن طور که انتظار می‌رفت، خودش را نشان بدهد و شرایط طوری پیش رفت که رضا به یک نیمکت نشین در پرسپولیس تبدیل شد. بازیکنی که خیلی‌ها فکر می‌کردند با حضور در پرسپولیس ملی پوش خواهد شد، حالا معمولا در دقایق پایانی بازی برای تیمش وارد بازی می‌شود.

شنیده‌ها از تمرین پرسپولیس حاکی از آن است که رضا فرم خوبی در تمرینات دارد و بسیار با انگیزه کار می‌کند ولی در بازی‌ها فرصت کمتری به او می‌رسد. اسدی حتی در دیدار دوستانه اخیر پرسپولیس مقابل تیم کیا موفق شد هت تریک کند و یک پاس گل هم بدهد. اما نکته ای که در مورد اسدی وجود دارد و تا به حال رسانه ای نشده این است که رضا چند وقتی است که با مصدومیت تمرین می‌کند و در چند بازی اخیر تیمش با دست شکسته بازی کرد.

yektanet.com

ماجرا به بازی سوپرجام در سیرجان برمی‌گردد که اسدی در برخوردی که با شیمبا مهاجم فولاد داشت از ناحیه کف دست راست دچار آسیب می‌شود و احساس درد شدیدی می‌کند. بعد از بازی خود رضا و پزشکان پرسپولیس فکر می‌کردند که یک ضرب دیدگی ساده است و مشکل حادی وجود ندارد. بعد از چند روز اما درد اسدی بیشتر شد و او از پزشکان تیم خواست تا از دستش ام آر ای بگیرد و عکسبرداری دقیقی انجام شود. بعد از انجام این کارها مشخص شد دست راست اسدی از دو ناحیه دچار شکستگی شده است. هم استخوان کف دست و هم استخوان نازکی که در انگشت اشاره سمت راست وجود دارد، دچار شکستگی شده و اسدی مدتی است که دستش را گچ گرفته است.

این درحالی است که پزشکان متخصص به اسدی توصیه کردند برای اینکه بتواند به راحتی فوتبال بزند و یا کارهای با وزنه را انجام بدهد، دستش را جراحی کند ولی دوران نقاهت و دوری بعد از عمل چیزی بین ۲ الی ۳ ماه طول خواهد کشید و به این ترتیب ممکن بود، اسدی ادامه فصل را از دست بدهد.

رضا اسدی هم با توجه به شرایط حساس پرسپولیس و نیاز این تیم ترجیح داد فعلا دستش را عمل نکند و به همین شکل ادامه دهد. در حال حاضر دست راست رضا کاملا بسته است و او نمی‌تواند استفاده زیادی از دستش بکند. اسدی امیدوار است با گچ گرفتن دستش، محل شکستگی جوش بخورد و دیگر نیازی به جراحی نباشد.   

 

دیدگاهتان را بنویسید