230472

دردسر جدید پرسپولیس بعد از ثبت قرارداد بازیکن ازبکی

دنیای معدن- دردسر جدید برای پرسپولیس بعد از ثبت قرارداد بازیکن ازبکستانی برای این باشگاه ایجاد شده است.

به گزارش دنیای معدن، «شیرزود تمیروف» با عقد قراردادی برای یک فصل و نیم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد.

مهاجم پیشین پاختاکور ازبکستان برای عقد قرارداد با پرسپولیس منتظر استعلام فدراسیون محل زادگاه خود شد تا منع قانونی برای بازی کردن نداشته باشد. تمیروف طبق اعلام فدراسیون ازبکستان در تاریخ دهم فوریه (21 بهمن ماه) قراردادش را با پاختاکور فسخ کرد تا طبق قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال باشگاهی ایران مشکلی برای حضور در پرسپولیس نداشته باشد.

در همین راستا، حیدر پور، قائم مقام باشگاه پدیده، گفت: باشگاه پدیده هیچ توافق نامه ای با پرسپولیس امضا نکرده است. چگونه پرسپولیس توانست این خرید ها را ثبت کند؟ ما بدهی کسانی که از ما شکایت کرده بودند را پرداخت کردیم و بعد پنجره‌مان باز شد. فدراسیون فوتبال چرا یک بام و دو هوا؟ چرا باید پرسپولیس بدون اینکه با ما توافقی کند، پنجره اش باز شود و رضاییان، گوهری، هنانوف، صفروف و تمیروف را جذب کند؟

او ادامه داد: باشگاه پدیده هیچ توافق نامه ای با پرسپولیس امضا نکرده است. چگونه پرسپولیس توانست این خرید ها را ثبت کند؟ ما بدهی کسانی که از ما شکایت کرده بودند را پرداخت کردیم و بعد پنجره‌مان باز شد. فقط یک سوال دارم. چه قدرتی دستور داد که پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت نامه ای بگیرد و رضایت ما را جلب کند، هم بازیکن داخلی ثبت کند و هم خارجی.

حیدرپور بیان کرد: یقین داشته باشید که هم به فیفا و هم AFC شکایت میکنیم و دیگر هیچ توافقی با پرسپولیس را قبول نداریم. چون پرسپولیس دیگر خیالش راحت شد و دیگر هم نمیخواهد به شهرخودرو پول بدهد.

البته بنا بر اعلام امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، آی‌تی‌سی شرزود تمیروف، مهاجم جدید سرخپوشان، برای باشگاه پرسپولیس صادر شد. به این ترتیب اقدام برای دریافت کارت بازی این بازیکن انجام می‌شود. تمیروف طی قراردادی تا پایان فصل 1401-1402 به پرسپولیس پیوسته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید