230711

تقابل عجیب استقلال و پرسپولیس پیش از دربی

دنیای معدن- در آستانه برگزاری دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال، رییس سازمان خصوصی سازی شرایطی ایجاد کرد تا هوادارن دو تیم قرمز و آبی با یورش به بازار فرابورس، دربی سنگینی را در آن فضا برای خود رقم بزنند.

به گزارش دنیای معدن، در شرایطی که پذیره نویسی و خرید سهام از سوی هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از اولین ساعات روز یکشنبه ۱۵ اسفند استارت خورده است حالا در زمینه خرید سهام، رقابت جالبی بین طرفداران دو تیم به وجود آمده و شاهد یک دربی متفاوت با شرایطی جدید و تجربه نشده در بازار بورس هستیم.

انتشار اعداد و ارقام سهام خریداری شده از سوی طرفداران آبی و قرمز در کانال‌ها و صفحات مجازی تلگرام و اینستاگرام حالا خبر از رقابت و کری خوانی‌های معمول طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در فضای فوتبالی این بار در فضای فرابورس و بازار سهام می‌دهد.

این که تا این لحظه ما چقدر خرید کردیم و تیم مقابل یا همان رقیب سنتی چقدر، از جمله مطالب متعدد منتشر شده از صبح روز یکشنبه ۱۵ اسفند تا به حال است. یک دربی بورسی و سهامی در آستانه برگزاری دربی برگشت فصل بیست و یکم (در تاریخ ۲۶ اسفند) که قرار است تا حد زیادی تکلیف تیم قهرمان این فصل را نیز مشخص کند.

فضای داغ و پر التهاب هواداران برای خرید بورس و راهنمایی‌ها و روش‌های مطرح شده برای چگونگی ورود به این عرصه و تشویق دیگران به خرید سهام همه ثابت می‌کند هر جا اسم آبی و قرمز مطرح می‌شود طرفداران دو تیم سعی دارند برتری شان نسبت به دیگری ر اثبات کنند.

این موضوع پیش از این در ارسال اس‌ام‌اس‌های برنامه نود در زمان حضور عادل فردوسی پور در شبکه سوم سیما هم به وضوح تکرار شده بود و حالا شکل جدیدی از دربی قرمز و آبی در بازار فرابورس موجب شده تا اقتصاددانان و اهالی بازار سهام، نسبت به این همه شوق و اشتیاق متعجب شده و تفکراتی نو در رابطه با حضور در این عرصه داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید