227551

توهین عجیب مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به استقلالی ها

دنیای معدن- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از رفتار بازیکنان تیم استقلال با داور در دیدار دو تیم انتقاد کرد و آن را توهین به اشکان خورشیدی دانست.

به گزارش دنیای معدن، درباره تساوی یک - یک آلومینیوم اراک مقابل استقلال اظهار داشت:‌ بازیکنان و مربیان ما تمام توان خود را گذاشتند و خیری در کار بود که بازی مساوی شد. فرصت کسب پیروزی را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم، اما کم‌لطفی‌ها باعث تساوی شد. این کم‌لطفی‌ها از سوی داور بود و توقع داشتیم بازی را بهتر مدیریت کند. در قواره‌ای نیستیم که نظر تخصصی بدهیم و کارشناسان داوری باید در این باره صحبت کنند. با این حال خورشیدی می‌توانست مدیریت بهتری داشته باشد و اجازه ندهد مسابقه از دست او خارج شود.

خورشیدی تحت تأثیر بازیکنان استقلال بود

وی با بیان اینکه داوران نباید به این نکته توجه کنند که آلومینیوم سال دوم حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، گفت: هر فریادی که بازیکنان حریف می‌زدند، اعمال می‌شد و زمانی که آنها می‌گفتند «خطا»، داور خطا می‌گرفت. خورشیدی تحت تأثیر بازیکنان استقلال بود و ما توقع بیشتری از او داشتیم. آلومینیوم به کسی باج نمی‌دهد و کوتاه نمی‌آید؛ به‌ویژه در زمین خودش. دو تیم بازی هجومی، پُرفشار و فیزیکی ارائه کردند و داور باید آن را به‌خوبی مدیریت کند.

بازیکنان استقلال، محترمانه به داور توهین می‌کردند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با انتقاد از شاگردان مجیدی خاطرنشان کرد: گاهی حس می‌کردم بازیکنان استقلال، محترمانه به داور توهین می‌کنند. آنها می‌گفتند داور یک پنالتی برای ما گرفته و بقیه صحنه‌ها را به سود آلومینیوم می‌گیرد. این صحبت‌ها توهین به داور است و ما که روی سکو بودیم، این حرف‌ها را می‌شنیدیم. داور تمرکز خود را در این شرایط از دست می‌دهد. اگر مدیریت خوبی در زمین اعمال می‌شد و بازیکنان ما را هیجان‌زده و عصبی نمی‌کردند، استقلال را شکست می‌دادیم. امیدوارم خورشیدی به این موضوع توجه کند که عملکرد او چقدر در روند بازی موثر است.

چند نفر را خودم از ورزشگاه بیرون کردم

محرابی در مورد حضور حدود 80 هوادار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: نمی‌توانم این موضوع را رد کنم. زمانی که یک بازی را تماشا می‌کنم، حواسم ششدانگ به مسابقه است و به اطرافیانم گفتم تا پایان مسابقه با من صحبت نکنید. سکوها بین دو نیمه خیلی شلوغ شده بود و چند نفر را خودم از ورزشگاه بیرون کردم. مدیران زیادی برای حضور در ورزشگاه با من تماس گرفتند که شرمنده آنها شدم و از این افراد عذرخواهی کردم.

تعدادی سهمیه برای اعضای هیئت مدیره و مدیران دیگر داشتیم

وی با بیان اینکه کارت‌های محدودی برای حضور محدود افراد در ورزشگاه ارائه شده بود، به تسنیم گفت: تعدادی سهمیه برای اعضای هیئت مدیره یا مدیران سطوح عالی داشتیم که کارت‌های مربوط به آن را توزیع کردیم. به تعدادی از افراد حاضر در ورزشگاه گفتم مگر کارت دارید؟ موافق این تجمعات نیستم و این اتفاق به صلاح ما نیست. زمانی که به آبادان رفتیم، نیمی از VIP توسط عوامل باشگاه صنعت نفت پُر شده بود و طوری به ما نگاه می‌کردند که ما هم باید بیرون می‌رفتیم. آنها بازی را با هیجان دنبال می‌کردند و با هر گل خوشحالی می‌کردند.

می‌خواستند فشار را از ابتدای بازی آغاز کنند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اینکه گفته شد سرمربی استقلال اعلام کرده تا زمانی که هواداران از ورزشگاه امام خمینی (ره) بیرون نروند، بازیکنان این تیم به میدان نمی‌روند، عنوان کرد: فرزاد مجیدی چنین صحبتی کرد و روحیه فرهاد با او متفاوت است. فرزاد گفت اگر هواداران از ورزشگاه خارج نشوند، اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهیم که فرهاد به این فضاها توجه نمی‌کند و تمرکزش روی مسائل فنی است. آن زمان هواداران زیادی در ورزشگاه نبودند و می‌خواستند فشار را از آن زمان آغاز کنند.

برخی مدیران یکی دو نفر با خودشان به ورزشگاه آورده بودند!

محرابی در مورد اینکه سهیل مهدی گفته بود مدیران باشگاه میزبان باید پاسخگوی ارکان قضایی باشند، اظهار داشت: افراد به‌عنوان مدیر آمده بودند یا برخی مدیران، یکی دو نفر با خودشان آورده بودند. ما دخل و تصرفی در کارت‌ها و بازرسی‌ها نداریم و معاون من نتوانست به ورزشگاه بیاید. آن‌وقت من باید پاسخگو باشم؟‌ ما این‌همه مشکل داریم و هیئت فوتبال و نیروی انتظامی می‌توانست جلوی ورود افراد مختلف را بگیرد. حتی من را چند باربازرسی کردند و ماسکم را برداشتم. آلومینیوم اراک این‌همه سرمایه‌گذاری کرده و خدا را خوش نمی‌آید که همه مشکلات را بر سر باشگاه خراب کنند.

چه کسی به استقلالی‌ها بی‌احترامی کرد؟

وی با انتقاد از اظهارات بازیکنان و مربیان استقلال در خصوص بی‌نظمی ورزشگاه تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های ویژه‌ای هستند که در همه شهرها هوادار دارند. در هفته سوم که پرسپولیس را شکست دادیم، استاندار وقت مرکزی می‌گفت من پرسپولیسی هستم و سرخابی‌ها در همه اقشار طرفدار دارند. عوامل دو باشگاه بدانند جایگاه ویژه‌ای در هر شهر دارند و این صحبت‌ها را بعد از بازی مطرح نکنند. هواداران ما خارج از ورزشگاه مانده بودند تا با اتوبوس استقلال عکس بگیرند. چرا می‌گویید آنها بد هستند؟ چه کسی به شما بی‌احترامی کرد؟

همدلی رمز موفقیت آلومینیوم است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص شرایط فعلی این باشگاه یادآور شد: از کارگران، سهامداران و مدیران کارخانه آلومینیوم و نیز مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که از تیم حمایت می‌کنند. ما خادم بازیکنان و مربیان هستیم و آنها را به شدت دوست دارم. همین همدلی رمز موفقیت آلومینیوم اراک است و همه برای یکدیگر کار می‌کنیم. تمام‌قد در اختیار بازیکنان و مربیان آلومینیوم هستیم و امیدواریم خداوند مزد تلاش و همت صادقانه آنها را بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید