230608

همزمان با جبهه‌گیری هواداران علیه سربازهای استقلال

کمک باور نکردنی سیاوش یزدانی به وحید امیری!

دنیای معدن- از اتفاقات جالب در ماجرای سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دوگانگی ایجاد شده بین هواداران در ارتباط با حمایت و انتقاد از این دو بازیکن و در نهایت سود بردن هافبک پرسپولیس بود.

به گزارش دنیای معدن، در حالی که تا ۱۰ روز پیش، همه طرفداران استقلال به شدت بابت سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمندابراز ناراحتی می کردند و از مقامات مسئول در حوزه نظام وظیفه، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال تقاضا داشتند که شرایطی فراهم شودتا این دو بازیکن در استقلال بمانند و به فوتبالشان ادامه دهند، پس از مصاحبه افشاگرانه سیاوش یزدانی علیه فرهاد مجیدی و مدیرعامل باشگاه، همچنین اتفاقاتی که در اینستاگرام رخ داد و این دو بازیکن صفحه سرمربی تیم را آنفالو کردند، گروهی از هواداران استقلال در حمایت از این تیم و سرمربی محبوب‌شان به شدت نسبت به این دو بازیکن موضع گیری کردند.

این طیف از هواداران بر این اعتقادند که هر اتفاقی افتاده، کسی نباید آرامش استقلال و تمرکز سرمربی تیم را بر هم بزند چون استقلال در مسیر رسیدن به قهرمانی است. از این رو موجی از انتقادات علیه این دو بازیکن به راه افتاده و از آنها خواسته شده به هیچ وجه رفتاری نکنند که آرامش تیم استقلال به هم بخورد. از طرفی این گروه از هواداران، از سرمربی تیمشان خواستند به هیچ وجه جواب این دو نفر را ندهد.

کمک باور نکردنی سیاوش یزدانی به وحید امیری!

این در حالی است که تعداد دیگری از طرفداران استقلال که آنها هم خودشان را نگران این تیم معرفی می‌کنند اعلام کردند که این دو بازیکن حق داشتند چنین رفتاری کنند و مقصر این وضعیت مسئولان باشگاه استقلال هستند. آنها فرهاد مجیدی و آجورلو را مقصر می‌دانند و به همین خاطر دودستگی عجیبی بابت موضوع سربازی یزدانی و مرادمند بین طرفداران استقلال به وجود آمده است.

این در شرایطی اتفاق افتاده که همین دو طیف تا پیش از افشاگری سیاوش یزدانی علیه سرمربی و مدیرعامل باشگاه یک نفس علیه چرایی معافیت وحید امیری نهادهای مختلف را سئوال پیچ کرده و در این باره منتظر روشنگری بودند. اما این اتفاقات و حاشیه بزرگتر ایجاد شده در اردوی استقلال توسط سیاوش یزدانی و ماجرای آنفالو کردن صفحه فرهاد مجیدی این موضوع را به کلی کمرنگ کرد. یک کمک ناخواسته ولی باور نکردنی توسط مدافع استقلال به هافبک پرسپولیس که منجر به ایجاد وضعیتی متفاوت با روزهای گذشته برای وحید امیری شد که به شدت زیر فشار رسانه های استقلالی و فضای مجازی قرار داشت.

ناگفته نماند؛ سکوت وحید امیری در این مدت نیز به کمرنگ شدن این ماجرا کمک بزرگی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید