230323

استقلالی ها مانع بازی مهاجم ازبکستانی پرسپولیس ؟!

دنیای معدن- مهاجم ازبکستانی پرسپولیس نمی تواند تیمش را در بازی این هفته مقابل مس رفسنجان همراهی کند

 

 

به گزارش دنیای معدن، باشگاه پرسپولیس موفق شده با بازیکن مدنظرش به توافق برسد و یک مهاجم ازبکستانی وارد شد. تمیروف شیرزد مهاجم ۲۳ ساله ازبکستانی است که مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته و با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است.

بعد از انتشار خبر توافق پرسپولیس با این مهاجم، عکس هایی از این بازیکن در تاریخ ۳۰ بهمن منتشر شده که در تمرینات پاختاکور ازبکستان شرکت کرده است. همین موضوع نگرانی هایی به وجود آورد که مهاجم ازبک نمی تواند قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند، چرا که قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالاتی فوتبال ایران باید این بازیکن قراردادش را فسخ کرده باشد.

پیگیری های ما نشان می دهد این بازیکن در تاریخ ۲۱ بهمن ماه یعنی ۲ روز قبل از پایان نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران قراردادش را فسخ کرده و فقط برای حفظ آمادگی خود در تمرینات پاختاکور شرکت کرد. با این حال باشگاه پرسپولیس برای اینکه به سرنوشت گل گهر و مهاجم گابنی این تیم دچار نشود، قصد دارد استعلامات لازم را برای عقد قرارداد با شیرزد از فدراسیون فوتبال ازبکستان دریافت کند و بعد از آن قرارداد این بازیکن را به ثبت برساند.

با توجه به اتفاقات اخیر در ماجرای سربازی دو بازیکن استقلال، این احتمال وجود دارد در دربی پیش رو و درصورتی که پرسپولیس قرارداد مهاجم ازبک خود را ثبت و به او بازی دهد، باشگاه استقلال از پرسپولیس شکایت کند. در واقع مدیران پرسپولیس که احتمال این موضوع را می دهند، بلافاصله می خواهند استعلام لازم را دریافت کنند تا در صورتی که مشکلی برای ثبت قرارداد شیرزد وجود نداشت، قرارداد این بازیکن را ثبت و از او استفاده کنند.

از آنجایی که گرفتن استعلام ممکن است کمی طول بکشد، عقد قرارداد با مهاجم ازبکستانی فعلا انجام نخواهد شد تا پرسپولیسی ها ابتدا خیالشان بابت این موضوع راحت شود و استعلام لازم را از فدراسیون ازبکستان دریافت کنند.

به این ترتیب تمیروف شیرزد نمی تواند در بازی دوشنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان شرکت کند و به این دیدار نخواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید