227711

در روز تساوی پرسپولیس این سه امتیاز خیلی چسبید/هوادار از استقلال جام می خواهد نه رکورد/نزدیک بود کار برای استقلال گره بخورد/

دنیای معدن- مهاجم اسبق استقلال گفت: عبور از امتیاز ۳۰ و کسب رکوردهای اینچنینی نمی تواند جای خالی قهرمانی را برای هواداران پر کند.

به گزارش دنیای معدن، نهمین برد تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر روبروی یکی دیگر از تیم‌های صدر جدولی رقم خورد.

ادموند اختر در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل حریف رفسنجانی اش اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی استقلال مقابل مس را چطور ارزیابی کردید؟

یک بازی زیبا از دو تیم شاهد بودیم. دو تیم بالای جدولی که البته توأم با ۵ گل هم بود. استقلال سه امتیاز شیرین به دست آورد که فکر می کنم به همه چسبید، اما دیدیم که در اواخر بازی کار برایش کمی گره خورد که البته طبیعی بود. چون مثل رفسنجان هم تیم فوق‌العاده خوبی بود.

این برد چقدر به سود استقلال تمام خواهد شد؟

قطعاً در شرایطی که تیم‌های بالای جدول به هم نزدیک هستند این ۳ امتیاز شرایط استقلال را بهتر از قبل می کند. با توجه به پیروزی سپاهان و تساوی پرسپولیس، این برد به استقلال کمک می‌کند تا امیدوارانه به ادامه رقابت‌ها بپردازد.

زدن دو ضربه پنالتی توسط یک بازیکن در یک بازی کمی ریسکی نبود؟

یامگا یک فوتبالیست حرفه‌ای است. سبک ضربه زدن بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی فرق دارد. دلیلش این است که آنها از کودکی آموزش دیده اند، بنابراین فرقی نمی‌کند که در یک مسابقه یک پنالتی بزنند یا دو پنالتی. به نظرم یامگا خیلی خوب ضربات پنالتی را می زند.

گلزنی قاسمی‌نژاد تا چه اندازه در روحیه این بازیکن تاثیر مثبت خواهد داشت؟

امین قاسمی نژاد در همه سال‌های گذشته بازیکن توانایی بوده و حتی در کورس آقای گلی هم قرار می گرفت اما شرایط کار در استقلال فرق می‌کند. این گل قطعاً به او کمک خواهد کرد ولی این به شرطی است که بیشتر در جریان رقابت ها در ترکیب استقلال به میدان برود.

استقلال اولین تیمی شد که در هفته چهاردهم از امتیاز ۳۰ گذشت. چقدر به قهرمانی تیم امیدوارتر شدید؟

اینکه استقلال تا اینجا توانست یک امتیاز بی‌سابقه به دست بیاورد برای هواداران و پیشکسوتان ملاک نیست. ما قهرمانی می‌خواهیم. کادرفنی، این تیم را با نظر خودش بسته و شرایط هم از سوی کادر مدیریتی برایش مهیاست. امیدوارم این تیم منسجم و خوب همچنان در کورس قهرمانی بماند و مربیان و بازیکنان توجهی به این رکوردها نداشته باشند. به رکورد جام نمی دهند بلکه به تیمی که در پایان فصل از همه بالاتر باشد جام تعلق می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید