230436

ابراهیمی: بازی‌های سخت استقلال باقیمانده/ ۵ هفته پایانی مشخص کننده قهرمان خواهد بود

دنیای معدن- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پنج هفته پایانی مشخص کننده تیم قهرمان لیگ خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد بازی محکم، سریع و تحت فشار را در دستور کار خود قرار می‌دهد، اما هر چه بود پرسپولیس توانست به خواسته اصلی خود که کسب ۳ امتیاز بود برسد و فاصله امتیازی خود را با استقلال از ۵ امتیاز به ۳ امتیاز کاهش دهد.

وی افزود: البته با وجود این‌اتفاق هنوز هم معتقدم پنج هفته پایانی مشخص کننده تیم قهرمان لیگ خواهد بود. از طرفی هنوز بازی‌های سخت استقلال باقیمانده و برعکس پرسپولیس در چند هفته پایانی بازی‌های راحتی پیش رو دارد که همین می‌تواند جدول لیگ را دستخوش تغییر کند. هنوز هم سخت است بتوان‌ گفت چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازی بدی نبود و هر دو تیم بازی محکمی به نمایش گذاشتند. خوشبختانه با آمدن رضاییان سمت راست پرسپولیس تحرک بیشتری به خود گرفته و از همه مهم‌تر فعل خواستن هم در بین بازیکنان پرسپولیس صرف شده و این نشان می‌دهد دوست ندارند شکست بخورند. درست است در بازی با گل گهر امتیاز از دست دادند، اما در این دیدار جبران متفاوت کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید