227900

اصلانیان: حذف سرخابی‌ها از آسیا بهترین خبر بود/ پرسپولیس نباید راحت به تیم‌های پایین جدول امتیاز بدهد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه مدیران فوتبال ایران فقط به دنبال صندلی و پست و مقام و همچنین پر کردن جیب‌های خود هستند.

به گزارش دنیای معدن، امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه بیش از چهار موقعیت گلزنی مناسب داشت که با کم دقتی بازیکنان از دست رفت. نباید به این سادگی به سایر تیم‌ها خصوصاً تیم‌های پایین جدول امتیاز دهیم. البته در این بازی، پدیده خیلی خوب کار کرد و فقدان یک مهاجم تمام کننده و تیزهوش در پرسپولیس دیده می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ تصریح کرد: حذف سرخابی‌ها از آسیا بهترین خبر سال ۲۰۲۲ بود که شاید باعث شود مدیران و مسئولان فوتبال ایران به خودشان بیایند و و از خوابی که در آن فرو رفته‌اند بیدار شوند. تا کی می‌خواهیم به AFC، فیفا و تمام دنیا دروغ بگوییم؟ اگر همه مانند داریوش مصطفوی صحبت کنند و شهامت بیان واقعیت‌ها را داشته باشند وضعیت فوتبال ما این نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه مدیران فقط به دنبال صندلی و پست و مقام و همچنین پر کردن جیب‌های خود هستند. اگر فوتبال را به صنعت خودروسازی تشبیه کنیم، ما در حال ساخت پراید هستیم و بقیه تویوتا تولید می‌کنند. امکان ندارد با این شرایط و مدیریت ناکارآمد به این زودی از تولید پراید و سمند به تویوتا و هیوندا برسیم.

اصلانیان در رابطه با تقابل پرسپولیس با فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فجر به تازگی به لیگ برتر آمده و شرایط خوبی هم ندارد. بازی با این تیم روی کاغذ آسان است و امیدوارم بدون دردسر سه امتیاز را بگیریم و از استقلال جا نمانیم تا ان‌شاءلله با تقویت تیم در نیم فصل دوم بتوانیم به صدر برسیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید