230338

پروین: مخالف خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس هستم/ هر موقع گل‌محمدی را می‌بینیم، در حال نالیدن است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مخالف آن هستم و فکر نمی‌کنم که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.

به گزارش دنیای معدن - علی پروین در حاشیه جلسه هم اندیشی خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*کار قشنگی بود که درویش انجام داد. البته من مخالف آن هستم و فکر نمی‌کنم که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. در هر صورت امیدوارم این اتفاق بیفتد. من مخالفم و به خاطر همین در این جلسه صحبت نکردم. من مخالف خصوصی‌سازی و عرضه پرسپولیس در بورس هستم، چون پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. شرکتی که می‌خواهد در بورس عرضه شود باید بدهی نداشته باشد. آن‌ها اعلام کردند درفشی‌فر برای پرسپولیس است در حالی که درفشی‌فر ۲۵ معارض دارد. چطور می‌تواند برای پرسپولیس باشد؟ من هم به همین دلایل مخالف هستم.

*به هر حال امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس اینقدر در به در نباشد. هر موقع یحیی (گل‌محمدی) را در تلویزیون می‌بینیم، در حال نالیدن است. درویش هنوز فرصت نکرده کتش را دربیاورد و شبانه روز در حال تلاش است که ۱۰ درصد از باشگاه را در بورس عرضه کنند.

*واگذاری ۵ درصد از سهام پرسپولیس به شرکت پیشکسوتان؟ ما چیزی نمی‌خواهیم. شرکت ما شسته رفته‌تر از پرسپولیس است. ما به هیچ جایی بدهکار نیستیم و همه چیز به روز است. مثل آب خوردن می‌توان این شرکت را در بورس عرضه کرد. خدا کند که برای پرسپولیس این اتفاق بیفتد. می‌گویند آقای درویش رفیق علی پروین است، درست است، اما می‌گویم هرکس مسئولیت می‌پذیرد باید پاسخگو باشد.

*ارزش بیشتر پرسپولیس نسبت به استقلال در قیمت‌گذاری صورت گرفته؟ دنبال این مسائل نیستیم. اول ببینیم این اتفاق می‌افتد یا نه.

*استقلال و پرسپولیس از باقی تیم‌ها فاصله دارند. بازی رو در رو تعیین کننده قهرمان لیگ است و فکر می‌کنم دوباره پرسپولیس قهرمان می‌شود.

*سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال؟ او از جنس فوتبال است. امیدوارم بتواند اوضاع را جمع و جور کند. تیم‌ملی ما به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد و میرشاد از همین الان باید به فکرش باشد. باید با تیم‌هایی بازی کنیم که تیم‌ملی چهار تا به آن‌ها بزند بلکه با تیم‌هایی بازی کنیم که سه تا از آن‌ها بخوریم تا نقاط ضعف را بفهمیم.

*سرپرستی حمید استیلی در تیم‌ملی؟ استیلی هم یک فرد فوتبالی است که کاپیتان تیم‌ملی بوده است. به نظرم اکیپی که آمدند موفق می‌شوند. ما سال ۷۸ به عنوان تنها تیم آسیایی به جام جهانی رفتیم. حداقل یک پله بالاتر بیاییم تا بفهمیم پیشرفت کردیم.

*سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند؟ این‌ها مسائل مربوط به خودشان است. حالا یک آیین‌نامه می‌آورند و آن‌ها در استقلال بازی می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید