230144

تکلیف سربازی وحید امیری مشخص شد

دنیای معدن- گزینه مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: کارت پایان خدمت بازیکنانی همچون حسین ماهینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری جعلی بوده است.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال استقلال این روز ها با مشکل دو بازیکن سرباز خود همراه هستند. مرادمند و یزدانی باید این تیم را به خاطر گذراندن خدمت سربازی ترک کنند.

در همین راستا، خبر جعلی بودن معافیت وحید امیری سر و صدای بسیاری پیدا کرد. سردار باران چشمه که گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نیز بود، در زمستان 99 در مصاحبه ای اعلام کرد که کارت پایان خدمت بازیکنانی همچون حسین ماهینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری جعلی بوده است.

او با اشاره به اینکه پس از اطلاع از این موضوع برخی از این بازیکنان را به ملوان و فجر سپاسی و برخی دیگر را به تراکتور فرستاده اند به حل و فصل موضوع اشاره کرد اما با رصد سوابق بازی وحید امیری از ابتدای حضورش در فوتبال، مشاهده می شود او در هیچ تیم نظامی بازی نکرده است و مشخص نیست این بازیکن چطور وضعیت کارت جعلی پایان خدمت خود را حل و فصل کرده است.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم در این باره گفت: امیری از لحاظ خدمت سربازی هیچ مشکلی ندارد و کارت معافیت دارد. آقای امیری بارها مصاحبه کرده و اخیراً هم در یک برنامه گفته بود که کارت معافیت دارد. او هیچ مشکلی ندارد و در این سال‌ها هم بدون مشکل بازی کرده است. از این حاشیه‌سازی‌ها تعجب می‌کنم.

وی ادامه داد: برخی‌ها با پیش کشیدن این بحث‌ها به دنبال این هستند که حواس هواداران‌شان را پرت کنند. تعجب می‌کنیم چرا عده‌ای دنبال مطرح کردن این حاشیه‌ها هستند. امیری هیچ مشکلی ندارد و کارت معافیت از خدمت دارد.

بر اساس این گزارش، باتوجه به توضیحات مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس معافیت وحید امیری تحصیلی بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید