229611

خبر مهم و جذاب مدیرعامل پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه

دنیای معدن- رضا درویش پس از نهایی کردن جذب رامین رضاییان در گفت و گو با خبرنگاران وعده داد که روند جذب بازیکن در پرسپولیس ادامه خواهد داشت و بازیکنی جذب می شود که بتواند به تیم کمک کند.

به گزارش دنیای معدن، درویش می‌گوید اسپانسر پرسپولیس کفاف هزینه‌ها و بدهی‌های این باشگاه را نمی‌دهد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از ترک باشگاه گفت‌وگویی نسبتا طولانی را با خبرنگاران انجام داد و در ابتدای صحبت‌هایش درمورد انتقال رضاییان گفت:

    بعد از کش و قوس‌های ۲۰ روزه با باشگاه الدحیل، موفق شدیم که امروز آزادسازی آقای رضاییان را انجام دهیم و چند دقیقه پیش هم موفق شدیم قراردادی با ایشان انعقاد کنیم و ایشان به تیم ما بپیوندد و به خواسته کادرفنی و هواداران جامه عمل بپوشانیم؛ انشالله ایشان هم با تمام قوا بتوانند در خدمت تیم باشند.

وی در مورد مدت قرارداد اظهار کرد:

    رضایت‌نامه را گرفتیم و قرارداد نیم فصل را بستیم و برای سال بعد وارد مذاکره شده خواهیم شد. برای مبلغ درخواستی الدحیل هم با کارگزار به توافق رسیدیم و کارگزار هم محبت کرد و تعهدات را انجام داد که ما بتوانیم انتقال را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ادامه نقل و انتقالات توضیح داد:

    ما به دنبال این هستیم بازیکن خوبی که خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند، جذب کنیم. بعضی از دوستان نگران هستند و می‌گویند فلان تیم ۱۰ بازیکن خریده اما نظر کادرفنی این است که بازیکنی بخریم که مشکلات تیم را مرتفع کند. بازیکنی بخریم که گره از کار باز نکند، خوب نیست و کادرفنی نظرش این است که بازیکنی بخریم که ‌‌مشکلات را حل کند. دو سه شب پیش شاید تا چهار صبح با آقا یحیی برای یک بازیکن پیگیری کردیم که کار را انجام دهیم و جا دارد از آقای گل‌محمدی تشکر کنم که صد فیلم دیدند و آنالیز کردند که بازیکنی در شأن پرسپولیس خریداری کنند.

او راجع به پنجره بسته پرسپولیس گفت:

    مشکلات ما را شاید دیده باشید و تنها تیمی باشیم ‌که در و پنجره و لولا ما بسته است. مصاحبه کسی را می‌خواندم که از باشگاهی طلب دارد اما پنجره این باشگاه خیلی زود باز شد. جا دارد از شخص آقای وزیر ورزش تشکر کنم که شاید اگر مساعدت ایشان نبود، بازهم دنبال بهانه بودند. چطور ممکن است بازیکنی از ۱۲ سال پیش طلبکار باشد؟ حقش است و باید حق الزحمه بگیرد اما در این مدت ۱۰-۱۵ مدیرعامل آمدند و پز دادند که در دوران ما طلب و بدهی نبود اما دیدیم که دیروز پیدا شدند و آمدند.

درویش هم‌چنین اضافه کرد:

    یکی دیروز آمد و امروز هم خدمت دیگر بازیکنان بودیم. ما منکر پرداخت حق و حقوق نیستیم اما در این یک هفته ببینید چه دلشوره‌ای برای هواداران ایجاد کردند. این را در سایر تیم‌ها کمتر می‌بینید باوجود این‌که شاید مشکلاتشان کمتر از ما نیست. انشالله بتوانیم با همدلی و وفاق بین هواداران و کادرفنی و بازیکنان، قهرمانی ششم را کسب کنیم.

وی درباره انتقال شیری توضیح داد:

    شیری با فولاد توافق کرده بود و ما موافقت کردیم. به تبع وقتی بازیکنی می‌رود، مبلغی را برای قطع همکاری می‌پردازد؛ برای او که سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشید و انشالله روزهای خوبی داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به نوع قرارداد رضاییان عنوان کرد:

    قرارداد رضاییان امضا شد. قطعا روال اداری دارد اما قرارداد او برای ثبت در هیئت فوتبال و سازمان لیگ امضا شده است.

وی در پاسخ به مدیرعامل استقلال که به نقل از درویش گفته بود اگر او از مشکلات پرسپولیس اطلاع داشت، به این تیم نمی‌آمد، گفت:

    آقای آجورلو محبت دارند اما ما خدمت وزرا بودیم و مشکلات را عرض کرده بودم و حتی او هم تعجب کرد. من هم گفتم می‌دانستم مشکل هست اما تا این حد را متصور نبودم که یکی از ۱۲ سال قبل طلب دارد. این در ذهن من که هیچ، در ذهن کمتر کسی بود. طلب‌های زیادی وجود دارد که در این چند ماه دستی گرفتند و رسید دادند و خلاصه باید پرداخت شود. ضمن این‌که فضایی برای تبلیغات نداریم و از پیش پولشان را گرفتند. ولی ما آمدیم ‌که همه مشکلات را حل کنیم تا دل هواداران شاد شود و تیم به ارتقای لازم برسد.

درویش راجع به قرارداد با ایرانسل عنوان کرد:

    چندین جلسه با شرکت ایرانسل داشتیم. ما یک کارگزار اصلی داریم اما چندین جلسه با ایرانسل برگزار کردیم و آنها خیلی دوست داشتند که از پرسپولیس پیگیری شود و تمام تلاششان را کردند که به نتیجه برسد و امیدواریم که مشکلات را مقداری مرتفع کنیم. این اسپانسر کفاف بدهی سنگین را نمی‌دهد. این اسپانسر اگر برای هزینه‌های جاری باشد مشکلی نیست اما کوله باری از بدهی‌ها از ۱۵ سال قبل وجود داشته است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد خصوصی سازی و ارزش‌گذاری پرسپولیس و استقلال عنوان کرد:

    یکی از بهترین کارهایی که به نظر من در تمام ادوار بعد از انقلاب به وقوع نپیوست و حرفش زده شد و حالا در حال انجام است و به اعتلای پرسپولیس منجر خواهد شد، همین خصوصی سازی است و جا دارد از رئیس سازمان خصوصی سازی تشکر کنم.

    اگر جمعه قبل می‌آمدید می‌دیدید که حساب‌رسان در اینجا حضور دارند و تلاش می‌کنند که مشکلات حل شود و به فرابورس عرضه شود تا بعد از چهل سال این اتفاق رخ دهد و دیگر گیر یک میلیون تومان نباشیم.

او در مورد میزان بدهی پرسپولیس گفت: ‌

    رقم بدهی ۳۰۰-۴۰۰ نیست و بیشتر است. ما نمی‌گوییم چقدر است که پنجره را دوباره نبندند.

 

دیدگاهتان را بنویسید