229619

وقتی استقلال دربی نقل و انتقالات را از پرسپولیس برد ؛ ماجرای عجیب یک استقلالی

دنیای معدن- روزی که امین قاسمی‌نژاد به استقلال پیوست،فرزاد مجیدی در مصاحبه ای گفت ما دربی نقل و انتقالات را از پرسپولیس بردیم.

به گزارش دنیای معدن، امین قاسمی‌نژاد با سروصدای فراوان و البته با امید و آرزوی بسیار پیراهن استقلال را بر تن کرد و در واقع این تیم را به پرسپولیس ترجیح داد. قاسمی‌نژاد قبل از حضور در استقلال با پرسپولیس هم به طور رسمی مذاکره کرده بود اما در عرض ۲۴ ساعت به سمت آبی‌ها راهنما زد و استقلالی شد. درست یک روز پس از این اتفاق فرزاد مجیدی یکی از مربیان استقلال در مصاحبه ای که کلی سر و صدا کرد گفت ما با جذب امین قاسمی‌نژاد دربی نقل و انتقالات را از پرسپولیس بردیم!

جالب اینکه قبل از فرزاد هم فرهاد مجیدی گفته بود قاسمی‌نژاد بازیکن خیلی خوبی است ولی ما امسال او را نمی‌خواهیم اما مشخص نشد چه اتفاقاتی رخ داد که قاسمی‌نژاد سر از استقلال در آورد و همان طور که می‌دانید در این تیم نتوانست بازی‌های چندان خوبی ارائه کرده و اعتماد کادر فنی را جلب کند. حالا همان قاسمی‌نژاد به تیم گل گهر رفته تا جمع استقلالی‌های این تیم جمع تر از قبل شود. به نظر می‌رسد سیرجانی‌ها منتظرند تا ببینند چه بازیکنی در ترکیب استقلال جواب نمی‌دهد تا بلافاصله او را جذب کنند به طوری که می‌توان گفت استقلال در حال حاضر یک تیم کامل هم در گل گهر سیرجان دارد و سرمربی این تیم یعنی امیر قلعه‌نویی هم استقلالی‌ست.

اتفاقاتی که برای امین قاسمی‌نژاد رخ داد یک بار دیگر ثابت کرد که بسیاری از تیم‌های ایرانی در فصل نقل و انتقالات روی چشم و هم چشمی بازیکن جذب می‌کنند نه بر اساس نیاز. طبعاً پرسپولیس هم اگر می‌توانست، قاسمی‌نژاد را می‌خرید اما این بازیکن سر از استقلال در آورد و مثل امثال بختیار رحمانی و مرتضی تبریزی نتوانست در جمع آبی‌ها بدرخشد و همانی باشد که هواداران این تیم انتظار دارند. البته قاسمی‌نژاد به طور قرضی راهی گل‌گهر شده و قرار است در پایان فصل مثل آرش رضاوند برگردد اما فراموش نکنیم که سال آینده یک سال دیگر به سن این بازیکن ۳۴ ساله بابلسری افزوده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید