230074

آخرین خبر از وضعیت مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهدی ترابی

دنیای معدن- باشگاه پرسپولیس در تلاش است قرارداد مهدی ترابی، بازیکن این تیم را تمدید کند.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال پرسپولیس برای مذاکره با مهدی ترابی دست به کار شده است و یحیی گل محمدی هم از مدیرعامل قرمزها خواسته تا قرارداد این بازیکن تمدید شود.

نکته ای که نگرانی سرخپوشان را برای تمدید قرارداد قرمزها بیشتر کرده است ماجرای تلخ جدایی ناگهانی این بازیکن از جمع قرمزها بود که به لیگ قطر رفت. قرار شده است که باشگاه پرسپولیس سقف قرارداد پیشنهادی به ملی‌پوشان را به‌ترابی ارائه دهد.

مهدی ترابی که فصل گذشته شرایط نه چندان خوبی را در لیگ‌ستارگان قطر تجربه کرد، در نهایت به پرسپولیس برگشت و در حال حاضر از شرایط خود در این تیم راضی است و برای تمدید قرارداد با سرخپوشان چراغ سبز نشان داده است.

رسانه ها قیمت های متفاوتی درباره مبلغ قرار این بازیکن اعلام می کنند. برخی ها اعلام کردند مبلغ قرارداد او حدود 10 میلیارد تومان خواهد بود. به نظر نمی رسد که تورابی بخواهد با این مسئله مخالفت کند و اینکه او می خواهد قرارداد خود را به زودی با پرسپولیس تمدید کند.

مهدی ترابی در آخرین مصاحبه خود گفت: شرایط لیگ برتر متفاوت است و هواداران هم از ما انتظار دارند نتیجه بگیریم. لیگ داخلی هم قطعا برای ما اهمیت دارد و دنبال ششمین قهرمانی پیاپی هستیم. هنوز صحبت خاصی با من انجام نشده است.دوست دارم بمانم. کجا از پرسپولیس بهتر؟

بر اساس این گزارش، باید دید در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید