229875

سولدو: با یک اشتباه در وسط زمین، گل خوردیم و باختیم/ هدف ما گرفتن تساوی از استقلال نبود

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگی است و قبل از آمدن زیاد از این تیم شنیدم.

به گزارش دنیای معدن - زونیمیر سولدو، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*‌می‌دانید که بازی سختی با تیم صدرنشین داشتیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است. نیمه اول را خیلی خوب کنترل کردیم نیمه دوم هم بهتر شدیم.

*این تیم به خاطر نفرات خوبی که در خط حمله دارد در ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خوبی داشت و به خاطر یک اشتباه که در وسط زمین مرتکب شدیم، یک گل خوردیم و در نهایت باختیم.

*بازکنانم خوب بازی می‌کردند و استقلال با تعویض‌هایی هم که داشت نتوانست در بازی ما تغییر ایجاد کنند. در مورد خودمان هم وقتی تیم خوب بازی می‌کند و از جایگاه‌تان هم خبر دارید، تعویض‌های زیاد ممکن است روند کار را به هم بریزد.

 

*در مورد پاس‌های رو به عقب با شما موافق هستم. تراکتور تیم بزرگی است و قبل از آمدن زیاد از این تیم شنیدم. اگر یادتان باشد همان اول هم گفتم تراکتور امسال کار سختی دارد و مانند سال‌های گذشته نیست. با اینکه امروز می‌گویید حمله نداشتیم، اما چند موقعیت داشتیم و باید قبول کنیم که حریف تیم خیلی خوبی است و حملات ما را کنترل کرد.

 

*دنبال بهانه نیستم و هیچ کسی را هم مقصر نمی‌دانم. وقتی تیم را دیدم گفتم باید تقویت شویم. با تیم‌های دیگر وقتی مقایسه می‌کنید می‌بینید آن‌ها مانند ما آنقدر بازیکن از دست ندادند و از سوی دیگر بازیکنانی هم که آمدند، در حد و اندازه قبلی‌ها نبودند.

 

*در این مدت من هم کار کردم و تا حدی نظم دادم. در نیم فصل هم به دلیل پنجره بسته و بدهی نتوانستیم کسی را جذب کنیم. می‌توانستیم یار خارجی بیاوریم، اما ممکن بود بدهی روی دست باشگاه بگذارد. از تیم‌های دیگر هم نمی‌توانستیم یار بگیریم، چون نمی‌دادند و در مجموع ۴ یار جذب کردیم.

 

*در مورد ۴ بازیکنی که اضافه شدند اینکه بگوییم تیم تقویت شده است حرف درستی نیست، بلکه برای پست‌هایی که کم داشتیم می‌خواستیم رقابت ایجاد کنیم.

 

*هیچ صحبتی با من نشده و اگر نتایج قابل قبول باشگاه نباشد هر تصمیمی بگیرند، قبول می‌کنم.

 

*فرق است بین تیمی که برای صدر می‌جنگد و تیمی که در بحران است. شاید شما کلا بازی‌های ما را دنبال نکردید. حتما در ۴، ۵ بازی اخیر ما را دنبال نکردید که شرایط را ببینید. آیا ما با تیم‌هایی که تا قبل از صنعت نفت بازی داشتیم، مستحق ۳ امتیاز بودیم یا خیر؟

 

*مسلما در طول هفته که با بازیکنان کار می‌کنیم هدف مان کسب سه امتیاز در مسابقه است. در این بازی هم تمام نقاط ضعف استقلال را آنالیز کردیم. استقلال تیم خیلی خوبی است و اجازه نداد از روزنه‌ها استفاده کنیم و روی اشتباه ما گل زدند. در مجموع اینکه هدف ما گرفتن تساوی نبود.

 

*واقعا در مورد برکناری چیزی نشنیده‌ام.

 

دیدگاهتان را بنویسید