229668

تلاش ذوب آهن برای ۳ بر صفر شدن بازی با استقلال؛ تخلف آبی ها؟

دنیای معدن- باشگاه ذوب آهن می‌خواهد از استقلال به دلیل استفاده از ۲ بازیکن جدید شکایت کند.

به گزارش دنیای معدن، استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد ذوب آهن عبور کند و همچنان به یکه تازی اش در جدول ادامه دهد. پیروزی جدید آبی ها، استقلال را ۴۱ امتیازی کرده و با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول نگه داشته است.

 این بازی درحالی به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید که حالا ذوبی‌ها به شدت در پی اثبات تخلف این باشگاه در این بازی هستند. ماجرا مربوط به استفاده استقلال از صالح حردانی و عزیزبک آمانوف، به عنوان دو خرید جدید، در این بازی است. ذوب آهن اعتقاد دارد که ثبت قرارداد این ۲ بازیکن با توجه به آنکه استقلال شاکی دارد، تخلف است و استفاده از این بازیکنان در این بازی، موجب ۳ بر صفر شدن نتیجه این دیدار می‌شود. این مسئله‌ای است که «ایلنا» هم به آن پرداخته و نوشته مسئولان ذوب آهن نسبت به حضور این دو بازیکن حساس شده و پیگیر وضعیت این دو نفر است تا در صورتی که برخلاف قوانین انجام شده باشد از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت کند.

 

پیش از بازی استقلال با ذوب آهن فرشید باقری، هافبک سابق آبی‌های تهران، در صحبت‌هایی اعلام کرده بود که رضایتش جلب نشده و بازی دادن به دو بازیکن استقلال خلاف قوانین است و اگر این اتفاق رخ دهد حتما از باشگاه استقلال شکایت می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید