228783

پای احمد گوهری به پرسپولیس کشیده شد

دنیای معدن- باتوجه به حاشیه هایی که این روزها در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است، باید دید خریدی برای قرمزهای پایتخت انجام می شود یا خیر.

به گزارش دنیای معدن، شروین‌ بزرگ، احمد گوهری و رضا یزدان سه بازیکن نفت دوست خواهان جدایی و فسخ قرارداد با باشگاه صنعت نفت آبادان شدند. گوهری از پرسپولیس پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.

احمد گوهری دروازه‌بان ۲۶ ساله صنعت‌نفت آبادان مدنظر باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی است و عملکرد او در نیم فصل اول توسط داود فنایی مورد ارزیابی قرار گرفته تا در صورت فراهم بودن شرایط بتوانند او را در پرسپولیس جانشین رادو کنند.

گفته میشود احمد گوهری پس از دریافت پیشنهاد قرمزها، آن را با مدیران باشگاه نفت آبادان و علیرضا منصوریان مطرح کرده و خواستار جدایی از نفتی‌ها و پیوستن به پرسپولیس شده اما گویا منصوریان با جدایی او مخالفت کرده. پرسپولیسی‌ها امیدوارند منصوریان با جدایی گلر مورد نظر یحیی گل‌محمدی موافقت کند و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

ظاهرا علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با جدایی برخی بازیکنان کلیدی‌اش مثل احمد گوهری مخالفت کرده است. باشگاه پرسپولیس با توجه به فسخ قرارداد بوژیدار رادووشویچ، این روزها به دنبال جذب جانشین برای این دروازه‌بان کروات است.

براسا این گزارش، باتوجه به حاشیه هایی که این روزها در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است، باید دید خریدی برای قرمزهای پایتخت انجام می شود یا خیر. هواداران پرسپولیس چشم انتظار حل مشکلات مالی هستند تا سرمربی قرمزها به همراه بازیکنان به تمرینات بازگردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید