229295

ادعای عجیب یک پرسپولیسی : همه می‌دانند مظاهری چه مشکلاتی برای استقلال ایجاد کرد

دنیای معدن- سعید عزیزیان سنگربان پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای استقلال سخن گفت.

به گزارش دنیای معدن، سعید عزیزیان مربی گلرها در کادر محمود فکری بود که با رشید مظاهری به مشکل خورد. البته آنها بعدا با هم آشتی کردند و حالا که مظاهری از استقلال رفته سنگربان پیشکسوت استقلال از بهترین کسانی است که می‌تواند در این باره صحبت کند.

دیدار هوادار - استقلال پس از لغو و تعویق چند باره بالاخره برگزار شد. بازی چطور بود؟

با توجه به شرایط استقلال در چند وقت اخیر به نظرم بد کار نکرد، اگرچه هوادار نیز در این دیدار نشان داد تیم خوبی است. با توجه به این که اکثر بازیکنان درگیر کرونا بودند و تمرین کمتری داشتند، ظاهراً با سه چهار جلسه آماده دیدار با شاگردان عنایتی شده بودند، می‌توان گفت استقلال در این بازی خوب نتیجه گرفت. اگرچه ضعف بدنی نزد آبی‌پوشان به شکلی کامل مشهود بود.

بازی به لحاظ فنی چطور بود؟

از لحاظ فنی بد نبود. در دیدار هوادار و استقلال بیشتر توپها روی هوا بود. استقلال قبلا بیشتر روی زمین کار می‌کرد ولی در این بازی چون شرایط بدنی مناسبی نداشتند ارسال‌های هوایی جای پاسکاری زمینی را گرفته بود. استقلال در این دیدار بیشتر توپ‌های هوایی را برای ژستد می‌فرستاد و او برای دیگر مهاجم و هافبک‌ها می‌کاشت تا آنها بتوانند استفاده کنند. قاسمی‌نژاد نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت و توانست با بدست آوردن یک پنالتی یکی دو پاس خوب برای دیگر همبازیانش ارسال کند که متاسفانه آنان به خوبی از توپ‌های ارسالی او استفاده نکردند.

نظرتان در خصوص اخراج یزدانی در این بازی چیست؟

از یک بازیکن ملی پوش بعید است دست به چنین حرکتی بزند. یزدانی می‌توانست با یک نوک پا آن توپ را به بیرون از زمین هدایت کند تا بازی ادامه پیدا کند اما متاسفانه حرکتی کرد که داور به درستی او را از زمین اخراج کرد تا تیم در ادامه ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد. ۱۰ نفر شدن استقلال باعث شد فشار بیشتری روی بازیکنان وارد شود و این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان مجیدی در شرایط نا مطلوب بدنی خود قرار داشتند و این اتفاق می‌توانست برای استقلال گران تمام شود .

رشید مظاهری هم بالاخره از استقلال جدا شد!

من در این باره نظری ندارم؛ چرا که همگان می‌دانند ماجرا چیست!

همگان چه چیزی را می‌دانند؟

همه می‌دانند او چه مشکلاتی را ایجاد کرد و به هنگام بازیهای آسیایی به دنبال فسخ قرارداد با استقلال بود! در حالی که تیم در آن روزها به حضور او احتیاج داشت. رفتار اینچنینی با استقلال باعث شد هواداران نیز دیگر تمایل چندانی به حضورش در باشگاه نداشته باشند. نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که استقلال از تمامی‌نام‌ها بزرگتر است. بازیکنان زیادی می‌آیند و می‌روند اما این استقلال است که برای همیشه می‌ماند. پس چه بهتر که بازیکنانی که به استقلال می‌آیند به دنبال آن باشند تا در آینده از آنان به نیکی یاد شود.

بازی استقلال و پیکان را چطور می‌بینید؟

یقیناً کادرفنی استقلال روی نقاط قوت و ضعف پیکان آنالیزهای لازم را انجام خواهند داد و با توجه به پشت سرگذاشتن تمرینات آبی پوشان در روزهای آینده، استقلال خیلی بهتر از آنچه مقابل هوادار ظاهر شد در مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد. استقلال همیشه استقلال است و همواره تیم‌ها از ان وحشت دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید