227616

ورمزیار: استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شوند آبروی فوتبال ایران می‌رود

دنیای معدن- پیشکسوت استقلال، گفت: در نیمه دوم به علت اشتباه فردی استقلال گل خورد و نتیجه دیدار مساوی شد.

به گزارش دنیای معدن، صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال و آلومینیوم اراک اظهار کرد: مسابقه بدی نبود، استقلال باید قوی تر ظاهر می‌شد تا سه امتیاز کامل را بگیرد. استقلال در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بازی کرد، در نیمه دوم به دلیل اشتباه فردی گل تساوی را خورد و نتیجه مساوی شد.

وی در خصوص مسائل فنی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک، بیان کرد: هر دو تیم پرس انجام می‌دادند، آلومینیوم اراک پشت دفاع حریف از جلو پرس می‌کرد و پشت دفاع قرار می‌گرفت، دو الی سه تک به تک هم داشتند که حسینی دروازه بان استقلال آن را مهار کرد.

ورمزیار در خصوص دیدار استقلال در برابر مس رفسنجان، در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: مسابقه سختی است. اگر بازی استقلال مثل این چند مسابقه باشد، به مشکل برمی خورد. بازیکنان باید سریعتر ریکاوری کنند و با تفکر دیگری وارد زمین شوند.

پیشکسوت استقلال در خصوص تقابل استقلال و پیکان در دیدار‌های جام حذفی، بیان کرد: مسابقه سختی خواهد بود، نباید روی نتایج لیگ برتر حساب کنیم. پیکان کادر فنی خوبی دارد، نباید تیمی را دست کم بگیریم.

ورمزیار در پایان در خصوص حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: وقتی تیم‌های کره و امارات را حذف می‌کنند، قطعاً باشگاه‌های ما را که سخت افزار درست حسابی و امکانات مناسبی ندارند، باید منتظر حذف کردن تیم هایمان باشیم. تیم‌های ما باید حرفه‌ای شوند؛ وگرنه به مشکل بر می‌خورند. در صورت حذف تیم‌های ایران، آبروی فوتبال ایران می‌رود، باید جلوی این اتفاق را بگیرند و تیم‌ها واگذار کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید