229131

فرمول جدید برای آوردن صالح به استقلال / استقلال گزینه جدید برای معاوضه روی میز گذاشت

دنیای معدن- اگر چه دیروز گفته شد که فولاد خوزستان مجوز جدایی صالح حردانی و انتقال او به استقلال را صادر نکرده است اما به نظر می رسد بازی هنوز تمام نشده باشد.

به گزارش دنیای معدن، فرهاد مجیدی به شدت روی جذب صالح حردانی اصرار دارد و این دیگر چیزی نیست که از دید هوادران پنهان باشد. با این حال تاکنون تمام راه ها برای آوردن این مدافع به استقلال به در بسته خورده است.

در شرایطی که دیروز گفته شد فولاد با این انتقال مخالف است، شب گذشته صالح حردانی با انتشار پستی در اینستاگرام خود به صورت مبهم اعلام کرد که هنوز ماجرا به طور کامل منتفی نشده است.

از سوی دیگر ورزش سه نیز خبری نوشت که ممکن است سرانجام مذاکرات باشگاه فولاد خوزستان و استقلال برای انتقال صالح حردانی با فرمول جدیدی به نتیجه برسد.

پیش از این آرش رضاوند و رشید مظاهری بازیکنان مورد نظر استقلال برای معاوضه با حردانی بودند که رشید مظاهری از این معاوضه کنار کشید. در فرمول جدید استقلال عارف آغاسی را به همراه آرش رضاوند به کادرفنی فولاد خوزستان جهت معاوضه پیشنهاد داده است.

پیشنهادی که احتمالا بیشتر از قبل فولادی ها را به فکر فرو خواهد برد و باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار این معادله زمستانی فوتبال ایران خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید