228407

کارگر: بچه ۲ ساله هم می‌داند پرسپولیس چه بدهی‌های سنگینی دارد/ توجه سجادی به استقلال بیشتر است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتی بچه ۲ ساله هم می‌داند پرسپولیس چه بدهی‌های سنگینی دارد که در صدر آن‌ها کالدرون قرار گرفته بود.

به گزارش دنیای معدن، عباس کارگر در گفت‌وگو با میزان، درباره بی‌اطلاعی مدیران جدید پرسپولیس از بدهی‌ها و مشکلات مالی باشگاه، اظهار داشت: افراد عادی هم در جریان مشکلات و مسائل مالی پرسپولیس بوده‌اند و امکان ندارد مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس بی‌خبر بوده باشند. حتی بچه دو ساله هم می‌داند پرسپولیس چه بدهی‌های سنگینی دارد که در صدر آن‌ها کالدرون قرار داشت. نمی‌دانم مدیریت جدید چه فکری کرده و این بحث‌ها توهین به شعور مردم است.

وی درباره مشکلات مالی و تاثیر آن‌ها بر تیم گفت: شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بسیار سخت شده و همه در مضیقه هستند، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم امورات خود را از راه فوتبال می‌گذرانند و البته با علم به اینکه باشگاه چه شرایطی دارد به اینجا آمده‌اند. امیدوارم با اندکی سعه‌صدر و صبر و گذشت، به کار خود ادامه دهند، زیرا قطعاً این مشکلات درست خواهند شد. استقلال از لحاظ مالی شرایط مطلوب‌تری دارد و احساس می‌کنم حمید سجادی توجه بیشتری به این باشگاه دارد و ترازوی حمایت وزارت ورزش به سمت آبی‌ها سنگینی می‌کند.

*ذوالفقارنسب تمرکز کافی در این مسئولیت را ندارد

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شایعات استعفای یحیی گل‌محمدی و تغییر سرمربی تصریح کرد: در حال حاضر تغییرات اصلاً به صلاح باشگاه نیست و امیدوارم اتفاق نیفتاد. گل‌محمدی از بدنه باشگاه است و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده، امیدوارم با جذب چند اسپانسر خوب و تزریق پول به باشگاه مشکلات رفع شوند. شرایط پرسپولیس همین است و اگر علی دایی و هر گزینه دیگری هم بر سر کار بیایند اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی در خصوص حواشی پیرامون بیژن ذوالفقارنسب در این مدت کوتاه گفت: ذوالفقارنسب فردی فوتبالی، تحصیل کرده و شخصیتی بسیار خوب و منظم است، اما مگر می‌شود از جریان حذف از لیگ قهرمانان آسیا بی‌اطلاع باشد؟ صبح قرعه‌کشی مسابقات انجام شد و او عصر این صحبت را انجام داد. به نظرم ذوالفقارنسب تمرکز کافی روی این کار را ندارد و بیشتر خواسته مسائل را از سر خود بگذراند و طفره برود.

*باید دید مدیریت جدید توانایی حل مشکلات مالی را دارد یا خیر؟

عباس کارگر در رابطه با امید به مدیریت جدید پرسپولیس برای بازگشت به روند موفقیت‌ها عنوان کرد: با این وضعیت و شرایط و امکانات نمی‌توان توقع موفقیت داشت و پول همواره حلال مشکلات است. پرسپولیس در بازی آخر خود مقابل ذوب‌آهن فوق‌العاده عمل کرد و اگر بازیکنان تاجیکی و چند مهره دیگر به تیم اضافه شوند می‌توان بسیار امیدوار بود. کلید موفقیت پرسپولیس حل مشکلات مالی است که باید ببینیم مدیریت جدید توانایی انجام این کار را دارد یا خیر.

وی در خصوص مطرح شدن نام لوسیانو پریرا (شیمبا) ۳۸ ساله در بین گزینه‌های باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای سن خیلی مطرح نیست و اگر درست و سالم زندگی کنید می‌توانید تا سال‌ها بدرخشید. پریرا بازیکن باجسارت و گلزن بسیار خوبی است. در پرسپولیس فرشاد پیوس را داشتیم که شاید خیلی تکنیکی نبود، اما تقریباً هر توپی به او می‌رسید به گل تبدیل می‌شد. پریرا بازیکنی است که به اصطلاح بوی گل می‌دهد و در حال حاضر هم بهترین گلزن لیگ برتر ماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید