228759

بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی؛ یک نفر قطعی شد دو گزینه دیگر در حال مذاکره!

دنیای معدن– مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی این تیم هستند تا با جذب آنها، سوتفاهمات به وجود آماده بین خود و یحیی گل محمدی را برطرف کنند.

به گزارش دنیای معدن، سرخپوشان پایتخت که در هفته گذشته درگیر حواشی گوناگون بودند، به نظر می‌رسد با رفع مشکلات در روزهای آتی به ساحل آرامش برسند.

یکی از این حواشی در هفته گذشته برای پرسپولیسی‌ها استعفای یحیی گل محمدی بود، گل‌محمدی به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، عدم در اختیار داشتن زمین مناسب و بی اعتنایی مدیران این باشگاه به لیست نقل و انتقالاتی خود از مدیران پرسپولیس گله داشت.

حالا مدیران پرسپولیس با پرداخت بخشی از مطالبات سرخپوشان اعتصاب بازیکنان راشکستند تا تمرینات امروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شود، همچنین درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم قول داد تا هر چه سریعتر مشکل زمین تمرین سرخپوشان را حل کند. همچنین در وحله دیگر مدیرعامل به سراغ لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی رفته تا دیگر مشکل مد نظر وی را هم حل کند.

در این بین شنیده‌ها حاکی از این است که رامین رضاییان با مدیران باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده و پس اخذ رضایت نامه از باشگاه الدحیل، برای عقد قرارداد با این باشگاه راهی تهران خواهد شد.

گزینه دیگر مدنظر پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد است، گفته می‌شود مذاکرات بین مدیران پرسپولیس و فولاد در مراحل پایانی خود را طی می‌کند. این احتمال وجود دارد که در هفته آتی پریرا با دو بازیکن مازاد پرسپولیس که مورد توجه نکونام نیز هستند معاوضه شوند.

همچنین تحرکات اخیر پرسپولیسی‌ها نشان از آن می‌دهد که آنها بر اساس اعلام نیاز سرمربی تیم پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک هجومی خارجی خواهند بود تا نقاط ضعف پرسپولیس را در نیم فصل دوم به نقطه قوت این تیم تبدیل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید