228441

تصمیم جالب یحیی ؛ پرسپولیس با ترکیب جذاب

دنیای معدن- مثل معروفی در فوتبال وجود دارد که مربیان دست به ترکیب برنده خود نمی‌زنند ...

به گزارش دنیای معدن حالا در دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان شنیده می‌شود یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است با همان ترکیب بازی حذفی با ذوب آهن به میدان برود که توانستند ۳ گل به شاگردان مهدی تارتار بزنند.

براین اساس اگر اتفاق خاصی نیفتد نفرات زیر ۱۱ بازیکن شروع کننده بازی برابر فولاد خوزستان خواهند بود.

دروازه‌بان؛ حامد لک

 

گلر شماره ۸۱ پرسپولیس که هفته‌های سختی را با اخبار متنوع پیرامون خرید علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند یا رشید مظاهری و ... پشت سرگذاشته است توانست در اصفهان دروازه خودش را بسته نگه دارد. حامد لک پس از قهر بدون بازگشت بوژیدار رادوشویچ بدون ذخیره مطمئن و یک تنه برای پرسپولیس بازی کرده و شاید نیاز به احترام و قدردانی بیشتری داشته باشد.

دفاع میانی؛ سید جلال حسینی و فرشاد فرجی

یحیی گل محمدی که خودش یک مدافع ملی پوش بوده است پس از آزمایش زوج‌های مختلف درمرکز خط دفاع بالاخره به سید جلال حسینی و فرشاد فرجی رسید. این دو تا حدودی هماهنگ تر از سایرین هستند و در دیدار با فولاد خوزستان نیز باید مهاجمان جواد نکونام را کنترل کنند.

دفاع راست؛ سیامک نعمتی

عملکرد عالی سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی برابر ذوب آهن اصفهان، یحیی گل محمدی را برای بازگرداندن شماره ۸۸ به یک خط عقب تر وسوسه کرده است. نعمتی در سمت راست پرسپولیس یک عنصر تهاجمی است که می‌تواند در فاز تهاجمی تیم فولاد را اذیت کند.

دفاع چپ؛ سعید آقایی

 

دیدگاهتان را بنویسید