228586

اتفاق تلخ برای استقلال ؛ افشاگری ستاره پیشین آبی ها

دنیای معدن- بازیکن اسبق استقلال گفت: در شرایطی که استقلال قرار است با تعدادی بازیکن تازه از کرونا برگشته تمریناتش را شروع کند کار کادر پزشکی به مراتب مهم‌تر از کادر فنی خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، در شرایطی که تمرینات تیم استقلال تا روز شنبه هفته آینده تعطیل شد پیشکسوتان این تیم در رابطه با نحوه بازگشت مدعی اول کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری به ادامه مسابقات ابراز نگرانی می‌کنند. سبو شهبازیان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت اخیر به وجود آمده برای تیم استقلال همچنین دیدار پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع تیم استقلال در شرایطی که دیدار این تیم مقابل هوادار لغو شد را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

استقلال شرایط عالی داشت. این تیم با قهرمانی، نیم فصل را به پایان رساند ولی متاسفانه کرونا یک عامل ناخواسته شد تا استقلال از شرایط خوبش دور شود. تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به این بیماری دچار شدند که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوند و بتوانند تمرینات شان را از سر بگیرند تا تیم کمتر لطمه ببیند.

شرایط این تیم در دور برگشت را چطور پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به اینکه در دور برگشت امتیاز گرفتن از حریفان سخت تر هم می‌شود به نظرم کادر فنی باید پیش از هر چیز به فکر تقویت قوای بدنی بازیکنان باشد و کرونایی‌هایش را دریابد. این خیلی مهم است بازیکنان سلامتی کامل شان را به دست بیاورند. ولی وظیفه کادر پزشکی و شرایط تغذیه تیم هم خیلی اهمیت پیدا می‌کند. فکر می‌کنم باید در یک دوره کوتاه بدنسازی انجام شود تا تیم به لحاظ تنفسی و بدنی به شرایط قبل برگردد که بتواند ۹۰ دقیقه در زمین بجنگد.

فکر می‌کنید استقلالی‌ها چه زمانی به شرایط قبلی دست برگردند؟

وقتی شما به یک سرماخوردگی خفیف دچار می‌شوید تا چند روز حالت بی حالی دارید، چه برسد به اینکه کرونا بگیرید و پس از آن قطعاً باید به لحاظ تغذیه و شرایط پزشکی در وضعیت خوبی باشید. به همین خاطر مطمئنم کار کادر پزشکی خیلی مهمتر از کادر فنی می‌شود تا استقلال را آماده بازگشت به کوران مسابقات کند.

بازی پنجشنبه تیم ملی مقابل عراق را چطور پیش بینی میکنید؟

عراق یک تیم خیلی خوب است و با توجه به اینکه ما در دیدار رفت سه گل به این تیم زدیم آنها قطعاً برای تلافی به تهران می‌آیند و با تمام توان بازی می‌کنند. سبک فوتبال عراق شبیه ماست و این کار را تا حد زیادی دشوار می‌کند.

خبر دارید که آن‌ها هم چند بازیکن کرونایی دارند؟

کرونا امروز یک بیماری جهانی است و این نباید باعث شود که بازیکنان تیم ملی ما حریف خود را دست کم بگیرند. قطعاً عراق حتی اگر با ترکیب اصلی به میدان نیاید می‌تواند خطرناک باشد و یک بازی سنگین را مقابل ما انجام بدهد. به نظرم باید در نیمه اول کار را تمام کنیم.

حضور تماشاگران و بانوان در حاشیه این بازی چقدر می‌تواند به سود تیم ملی مان باشد؟

قطعاً بازی مقابل تماشاگران هم جذاب تر می‌شود و هم از نظر روحی و انگیزشی برای تیم ما بهتر است. امیدوارم حضور تماشاگران در این دیدار کمک کند تا در همین دیدار و در تهران صعودمان به جام جهانی مسجل شود و جشن بزرگی در استادیوم آزادی برپا کنیم.

منبع: خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید