228054

واکنش باشگاه برزیلی به پیشنهاد استقلال برای خرید ژان کارلوس ویسنته

دنیای معدن- رئیس باشگاه نائوچیکو برزیل خبر پیشنهاد 450 هزار دلاری برای انتقال قرضی و 6 ماه ژان کارلوس به استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش دنیای معدن، فرهاد مجیدی چندباری در نشست‌های خبری خود اعلام کرد که در پی جذب یک بازیکن خارجی در پست هافبک است. طی ماه‌های گذشته اسامی زیادی به استقلال لینک شده‌اند ولی اخبار علاقه مجیدی به جذب ژان کارلوس ویسنته هافبک تیم نائوچیکو برزیل که تأثیرگذارترین بازیکن فصل قبل سری بی ‌برزیل نیز شد، این روزها بیش از پیش به گوش می‌رسد.

این‌طور که گفته می‌شد باشگاه برزیلی در خصوص انتقال ژان کارلوس به استقلال اعلام آمادگی کرده است. در این خبر آمده بود که تیم برزیلی حاضر است در ازای دریافت 450 هزار دلار و به‌مدت 6 ماه، این هافبک توانمند را به آبی‌های پایتخت واگذار کند. اما نکته اینجا بود که این خبر توسط باشگاه نائوچیکو خیلی زود تکذیب شد.

در این خصوص رؤسای این باشگاه اعلام کرده بودند: «نائوچیکو چند ماه پیش یک پیشنهاد انتقال قرضی از استقلال دریافت کرد ولی آن را نپذیرفت. نائوچیکو به‌دنبال این موضوع نیست و برای آزادی ژان کارلوس مبلغی نیز درخواست نکرده‌ایم. باید صبر کنیم و ببینیم در چند روز آینده در این رابطه خبر جدیدی منتشر می‌شود یا نه. اما در حال حاضر این اطلاعاتی است که من در دست دارم. نائوچیکو نه پیشنهاد جدیدی دریافت کرده و نه درخواست مالی برای آزادی ژان کارلوس داشته است.»

 

دیدگاهتان را بنویسید