225777

سرنوشت نامعلوم گلر سکونشین استقلال/ سکوت مرموز مظاهری؛ ترس از جریمه یا دوری از حاشیه؟!

دنیای معدن- مظاهری نسبت به وضعیت خود در استقلال به هیچ عنوان رضایت ندارد، اما به واسطه اینکه متهم به حاشیه‌سازی نشود فعلاً واکنشی نشان نداده است.

به گزارش دنیای معدن - با قرار گرفتن سیدحسین حسینی در ترکیب تیم فوتبال استقلال در جریان دربی پایتخت این حقیقت پنهان آشکار شد که فرهاد مجیدی اعتقادی چندانی به استفاده از رشید مظاهری در چارچوب دروازه استقلال ندارد.

البته پیش از بازی هفته گذشته استقلال برابر نفت آبادان، کانال رسمی باشگاه مدعی شد که مظاهری دچار مصدومیت شده و به مدت یک هفته از تمرینات دور خواهد بود، اما بلافاصله مظاهری با انجام مصاحبه‌ای این خبر را رد کرد و با نرمشی کاملاً محتاطانه تاکید کرد هیچ مشکلی برای بازی در ترکیب استقلال ندارد.

با این وجود صالح مصطفوی در گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد رشید دچار مصدومیت است و باید زیر نظر کادر پزشکی فعالیت خود را ادامه دهد تا به بهبودی کامل برسد. این اظهارات ضد و نقیض هر چند با سکوت آنی طرفین در آستانه دربی در هاله‌ای از ابهام فرو رفت، اما به نظر می‌آید دیر یا زود چالشی بزرگ میان مجیدی و مظاهری شکل خواهد گرفت تا اختلافات پنهان علنی شود.

البته از همان زمان که فرهاد مجیدی با جدایی علیرضا رضایی از استقلال به صورت قرضی مخالفت کرد، کاملاً مشخص بود مجیدی اعتقادی به مظاهری ندارد، اما با این حال چراغ سبز سرمربی استقلال به مدیریت باشگاه برای جذب این بازیکن جای سوال دارد و اینکه چرا مجیدی با وجود عدم اعتقاد به مظاهری تاکید کرد مصطفی آجورلو این دروازه‌بان را جذب کند؟

کاملا پیداست مظاهری نسبت به وضعیت خود در تیم فوتبال استقلال به هیچ عنوان رضایت ندارد، اما به واسطه اینکه متهم به حاشیه‌سازی پیش از دربی نشود هیچ واکنش دیگری نشان نداد، اما سوال اینجاست آیا این سکوت ادامه دار خواهد بود یا اینکه مظاهری سکوت خود را خواهد شکست تا شاید در وضعیت خود تغییری ایجاد کند.

البته مظاهری بر اساس قانون حق اعتراض به شرایط خود در تیم فوتبال استقلال را ندارد، به ویژه که گفته می‌شود وی به دنبال جدایی مسالمت آمیز از استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است تا شاید در تیم دیگری بازی کند، اما بعید است مدیریت باشگاه استقلال به راحتی اجازه جدایی وی را بدهد مگر اینکه به صورت قرضی از استقلال خارج شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید