227686

در آستانه دیدار با پدیده؛

حذف ستاره از لوگو پرسپولیس!

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پدیده می رود.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پدیده می رود.

در آستانه این دیدار باشگاه شهرخودرو نیز مانند استقلال و سپاهان، در پوستر پیش از بازی مقابل پرسپولیس، ستاره لوگو این تیم را حذف کرد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ ایران، طبق قوانین مجاز به نصب یک ستاره بالای لوگوی خود شده است. اما باشگاه پدیده در پوستر پیش از بازی ستاره لوگو پرسپولیس را حذف کرد!.

روز گذشته نیز نشست هماهنگی دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس جمعه شب در هتل پارس مشهد برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست داود رفعتی، ناظر و نماینده فدراسیون انجام شد، موضوع عدم ورود افراد متفرقه و یا هر گونه تماشاگر به ورزشگاه و جلوگیری از حضور افراد غیرمسئول در کنار زمین مورد تاکید قرار گرفت. همچنین مقرر شد با توجه به تداخل رنگ لباس‌های اول و دو تیم، پدیده با لباس عنابی وارد زمین شود و پرسپولیس نیز با پیراهن‌، شورت و جوراب طوسی وارد میدان شود.

گل محمدی در مورد مصدومان پرسپولیس در این بازی گفت: امید عالیشاه، وحدت هنانوف، علی شجاعی، حامد پاکدل و محمد شریفی و البته رادو را هم که مدتها است در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد خبر حذف از آسیا و تاثیر آن روی بازیکنان گفت: نمی‌خواهم بگم تاثیر می‌گذارد چون ما در یک لیگ پر فشار هستیم. لیگی که قهرمانی در آن برای ما مهم است و این اتفاق نباید روی عملکرد ما تاثیر بگذارد ولی واقعا زحمت کشیدیم تا به این مرحله برسیم و بتوانیم به عنوان یکی از تیم‌های قاره آسیا خودمان را مطرح کنیم و تلاش می‌کنیم و قهرمان می‌شویم که برویم به یک لیگ بالاتر و با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم و خودمان و توانایی‌مان را نشان بدهیم ولی متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

یحیی گل محمدی در مورد طلب شهر خودرو از باشگاه پرسپولیس افزود: من همیشه گفتم و این حق را به مسوولان شهر خودرو یا پدیده قائل هستم و بالاخره این انتقال طی قراردادی صورت گرفته ولی هنوز فکر می‌کنم دو، سوم مبلغ پرداخت نشده و مسوولان پدیده حق دارند و از این موضوع ناراحت باشند و من تا آنجایی که می‌توانستیم با مدیر عاملان باشگاه که در این مدت کار می‌کردند، بارها صحبت کردم ولی خب نمی‌دانم چرا این مساله حل نشده و من خودم شرمنده آنها هستم و امیدوارم این مساله هر چه زودتر حل شود.

براساس این گزارش، دیدار دو تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر امروز راس ساعت 15 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید