227423

پیش از دیدار با تراکتور رخ داد؛

خبر خوش بیرانوند برای پرسپولیس

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال تراکتور می رود.

به گزارش دنیای معدن، به نقل و انتقالات نیم فصل دوم نزدیک می شویم و همه منتظر خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس هستند.

در نقل و انتقالات تابستانی قرمزپوشان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستند خریدهای خود را انجام دهند و اکنون با باز شدن این پنجره؛ کادرفنی پرسپولیس در تلاش است تا بازیکنان جدیدی را خریداری کند و تیم با قدرت بیشتری به مصاف حریفان خود برود.

مدتی است که خبرهای بسیاری درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به این تیم به گوش می رسد. با توجه به اینکه دروازه بان تیم ملی روزهای خوبی را در اروپا تجربه نمی کنند همه منتطر بازگشت او به ایران بودند. اما ظاهرا سرمربی پرسپولیس تمایلی به بازگشت او ندارد.

گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور عنوان کرد که می خواهیم قرارداد لک را تمدید کنیم. با اعلام رسمی یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان، قرارداد حامد لک طی روزهای آینده با تیم‌ پرسپولیس تمدید خواهد شد.

هرچند وکیل علیرضا بیرانوند درباره وضعیت این دروازه بان گفت: بیرانوند از باشگاه پرسپولیس و 2 تیم ایرانی پیشنهاد دریافت کرده است. مدیران این باشگاه‌ها به آنتورپ بلژیک نامه زده و خواستار جذب این دروازه بان شده اند.  

همچنین، سلیمانی درباره وضعیت طلب بیرانوند از باشگاه پرسپولیس گفت: ما به خاطر وضعیت باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای دست نگه داشتیم؛ اما مدیران باشگاه قول داده اند طلب بیرانوند را پرداخت کنند.  

براساس این گزارش، برخلاف آنکه گل‌محمدی نسبت به پیشنهاد قرمزها برای جذب بیرانوند تعجب کرد اما ظاهرا باشگاه به دنبال این دروازه‌بان تیم ملی کشورمان است. البته بیرانوند علاقه بسیاری دارد که در لیگ اروپا بازی کند و درخشش خوبی از خود به نمایش بگذارد. تا نقل و انتقالات زمستانی زمان کمی مانده است؛ باید دید تکلیف این بازیکن چه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید