227381

داداش‌زاده: پرسپولیس هنوز آن تیمی که انتظار داریم نشده/ مدیران ناکارآمد سابق باید بازخواست شوند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز آن تیمی که انتظار داریم نشده، اما به مراتب به فرم خوب خود خواهد رسید و با مشخص شدن مدیرعامل به انسجام بهتری هم خواهد رسید.

به گزارش دنیای معدن، بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی مهم‌ترین چیز کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خیلی خوب و با امکانات سپاهان بود که حاصل شد. پیش از بازی شیطنت‌هایی در فضای مجازی انجام گرفت تا با حاشیه‌سازی جَو این دیدار را خراب کنند، اما کادرفنی و بازیکنان باهوش عمل کردند و توانستیم پیروز مسابقه باشیم.

وی درباره عملکرد خوب خط دفاع پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: سید جلال در دفاع پرسپولیس یک وزنه و یکی از بهترین‌های تیم است. پرسپولیس هنوز آن تیمی که انتظار داریم نشده، اما به مراتب به فرم خوب خود خواهد رسید و با مشخص شدن مدیر عامل به انسجام بهتری هم خواهد رسید.

*مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌ زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حُسن بزرگ پرسپولیس در این دیدار صرف فعل خواستن و عطش برای پیروزی بود که در بین تمام بازیکنان، کادر فنی و حتی تدارکات و تیم پزشکی هم دیده می‌شد. سرخپوشان در این بازی خیلی خوب دویدند و محکم و مقتدرانه بازی کردند، اما هنوز مانند سال‌های قبل نیستیم، هرچند مهم ۳ امتیاز بود که کسب شد.

داداش‌زاده در رابطه با خطر حذف از آسیا و مشکلات پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: این مسائل حاشیه‌ای آرامش را از تیم می‌گیرد، از رئیس جمهور محترم می‌خواهم به این مسائل ورود کنند، زیرا پرسپولیس تیم دولت است و پول بیت المال در آن خرج می‌شود. مدیران ناکارآمد سابق باید بازخواست شوند و مشخص شود این پول‌ها چگونه هزینه شده و کجا رفته‌ است؟ مدیران ناکارآمد قبلی بدهی‌های زیادی روی دست پرسپولیس گذاشتند و این بدهی‌ها باعث بحران برای تیم و نگرانی هواداران شده است.

*نتایج داخل زمین رقم بخورد، قهرمان می‌شویم

وی در خصوص تقابل پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام بازی‌ها سخت و مشکل هستند و نباید هیچ کدام از حریفان را دست کم بگیریم و باید در هر بازی برای پیروزی وارد زمین شویم. تراکتور یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران و در حال حاضر در لیگ برتر است، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

بهزاد داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر نتایج در داخل زمین چمن رقم بخورد و دست‌های پشت پرده در آن‌ها دخالت نداشته باشند پرسپولیس می‌تواند مجدداً قهرمان شود. امسال سال بسیار سختی برای ماست و دیدیم که اتفاقات عجیب زیادی افتاد. اگر پرسپولیس را به حاشیه نبرند، مشکلات حل شوند و به آرامش برسیم و همچنین یک مدافع راست، یک هافبک و یک مهاجم خوب جذب کنیم قطعاً می‌توانیم به قهرمانی ششم برسیم. نباید اجازه دهیم اختلافی بین مدیر، کادر فنی، بازیکنان و هواداران پیش بیاید و به حاشیه برویم، اگر خواسته‌های سرمربی برطرف شود می‌توانیم به موفقیت‌های گذشته برسیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید