227201

بازیکنان پرسپولیس پس از شکست سپاهان چه گفتند؟

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس در مهمترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر از سد سپاهان اصفهان گذشت.

به گزارش دنیای معدن،  تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهاناز ساعت ۱۶ در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفته‌اند که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. 

در پایان این بازی بازیکنان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* وحید امیری

* واقعاً به سپاهان تبریک می‌گویم آن‌ها تیم خیلی خوبی دارند، ولی امروز نشان دادیم هر موقع اراده کنیم و شرایط مساعد باشد می‌توانیم کار بزرگ را انجام بدهیم.

* به نظرم در روزی که کیفیت زمین بالا نبود سه امتیاز مهم را گرفتیم و مطمئنم در ادامه خیلی به دردمان می‌خورد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم را به شرایط ایده‌آلی که خودمان و هواداران انتظار داریم، برسانیم.

* سپاهان میزبان بود و آن‌ها باید در موزد زمین بازی تصمیم می‌گرفتند. ما هم تابع این تصمیم بودیم. خدا را شکر برای ما بد نشد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

* هر موقع اتفاق مثبتی در تیم می‌افتد از دروازه‌بان تا خط حمله همه دخیل هستند. سه امتیاز امروز مزد و تلاش و زحمت تیم ما در ۹۶ دقیقه بود. امیدوارم همین اتحاد را حفظ کنیم تا پایان فصل قهرمان شویم.

* پرسپولیس به دنبال حواشی نیست. در این چند سال فقط کاری که بلد هستیم را انجام دادیم فقط در زمین جنگیدیم و امیدوارم این ادامه داشته باشد.

* مهدی شیری

* بازی خیلی سختی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. انتخاب این زمین بزرگترین نقص بازی بود که شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

* در این چندسال همیشه برای قهرمانی و هواداران تلاش کردیم. انشاالله امسال هم به روند خودمان بر‌می‌گردیم.

* سیامک نعمتی

* به همه هواداران تبریک می‌گویم، ممنون هستم که از ما حمایت می‌کنند. برد خوبی بود، سپاهان تیم خوبی است و برای قهرمانی تلاش می‌کند. ما باید برای رسیدن به بالای جدول سه امتیاز را کسب کردیم که این اتفاق رخ داد.

* از نظر کیفی شرایط زمین تأثیرگذار بود، نمی‌گویم در حد ضعیف، اما زمین بازی معمولی بود و تیم‌ها نمی‌توانستند بازی خود را آنطور که باید ارائه دهند، اما ۳ امتیاز برای ما مهم بود که آن را کسب کردیم.

* همه تیم‌های بزرگ دنیا ممکن است چنین شرایطی داشته و در چند هفته شرایط بدی داشته باشند. آن را کنار گذاشتیم، بازی به بازی بهتر شدیم، امتیاز گرفتیم و تلاشمان این است که این امتیازات را جمع کنیم تا به قهرمانی برسیم.

* وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد که طلسم زمین اراک شکسته شده، تصریح کرد: این صحبت‌ها تاثیرگذار است، با صحبت کادرفنی و بزرگان تیم قرار شد ثابت کنیم این حرف‌ها خرافات است و می‌توانیم در این زمین هم پیروز شویم.

* درخصوص پوستری که سپاهان طراحی کرده بود باید آن‌ها پاسخگو باشند البته این موضوع ارتباطی به بازیکنان سپاهان و کادر فنی ندارد، کسانی که پوستر را درست می‌کنند باید باعث شوند تیم‌ها به هم نزدیک بشوند. این فوتبال است و نباید آن را به جنگ تبدیل کرد. این موضوع هم از اطرافیان تیم شروع می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید