227357

ستاره جنجالی استقلال به پرسپولیس اوکی داد/ نیم فصل فسخ می‌کند و پرسپولیسی می‌شود

دنیای معدن- با اعلام کمیته انضباطی باشگاه استقلال، رشید مظاهری به دلیل تخلف انضباطی در تمرینات این تیم، به کسر ۵ درصد از قرارداد خود محکوم شد.

به گزارش دنیای معدن، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال در این فصل شرایط سختی را سپری می‌کند و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان، علیرضا رضایی و سیدحسین حسینی را به او در درون دروازه ترجیح داده است.

این موضوع نارضایتی مظاهری را در پی داشت و این دروازه بان خواهان جدایی از استقلال شد اما فرهاد مجیدی سرمربی استقلال  در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان خبر ناراحتی رشید مظاهری و دلخوری این دروازه بان را رد کرد و گفت: من ناراحتی نمی‌بینیم. سه دروازه بان خوب داریم و تا پایان فصل به دروازه بان ها، هافبک‌ها و مهاجمانم نیاز دارم. همه خوب تمرین می‌کنند. وظیفه دارند خوب تمرین کنند. هیچ مشکلی هم نیست. چیزهایی که بیرون می شنوم واقعیت ندارد و داخل تیم من نیست. رشید هم خوب تمرین می‌کند و مشکلی نمی بینم!

بلافاصله پس از این مصاحبه فرهاد مجیدی اخباری به گوش رسید مبنی براینکه رشید مظاهری با یکی از مربیان استقلال دچارمشکل شده و به همین خاطر ۵ درصد جریمه شده است.

 فرهاد مجیدی اصلا و ابدا دوست ندارد رشید مظاهری را برای تقویت تیم رقیب به پرسپولیس واگذار کند. باشگاه استقلال نیز تلویحا به دروازه بان با تجربه خودش اعلام کرده به هیچ عنوان رضایتنامه او را برای تیم پرسپولیس صادر نخواهد کرد اما…

تازه ترین شنیده ها حکایت از تماس مجدد پرسپولیسی ها با رشید مظاهری دارد. البته پرسپولیسی ها تمایل ندارند این موضوع علنی شود و می خواهند این موضوع را پنهانی و با سیاست جلو ببرند.

از طرفی شنیده می شود رشید مظاهری ظاهرا به پرسپولیس اوکی داده و قرار شده در نیم فصل به هر شکل ممکن ازتیم فعلی اش جدا شده و قرمزپوش شود.

گفته می شود این احتمال وجود دارد که رشید مظاهری شخصا قراردادش با استقلال را فسخ کرده و در نیم فصل به پرسپولیس ملحق شود.

یحیی گل محمدی و داوود فنایی (مربی گلرهای پرسپولیس) سابقه همکاری خوبی با رشید مظاهری در ذوب آهن اصفهان دارند و این گلرآبی پوش نیز خاطرات آن روزها را به خوبی در ذهن دارد.

مخلص کلام آن که رشید مظاهری با توجه به اتفاقات اخیر بسیار به پرسپولیس نزدیک شده است و اگر این گلر با تجربه را در نیم فصل دوم در پرسپولیس دیدید چندان تعجب نکنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید