226477

آشنایی با لیست سیاه استقلال در نیم فصل ؛ از یاغی پرسپولیس تا ستاره پیشین تراکتور

دنیای معدن- دو بازیکن استقلال باید نیم فصل از جمع آبی ها خداحافظی کنند.

به گزارش دنیای معدن، از باشگاه استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی قصد دارد با خارج کردن ۲ بازیکن از لیست این تیم دو بازیکن جدید به خدمت بگیرد، که رشید مظاهری یکی از این دو نفر جدا شده خواهد بود. همچنین سعید مهری، آرمان رمضانی و بابک مرادی دیگر گزینه های سرمربی آبی ها برای لیست خروجی باشگاه هستند.

در حالی که ۱۰هفته از لیگ برتر گذشته و به هفته های پایانی نیم فصل لیگ بیست و یکم نزدیک می شویم آبی ها تصمیم دارند تا در نیم فصل یک بازیکن بازیساز را جذب کنند. اما از آنجایی که لیست استقلال پر است این تیم چاره ای جز خارج کردن نام یک بازیکن از لیست خود ندارد.

این در شرایطی است که عارف غلامی مدافع استقلال هم بعد از رفع مصدومیت خود قرار است به لیست آبی ها بازگردد. بنابراین فرهاد مجیدی چاره ای ندارد جز اینکه نام دو بازیکن را از لیست تیمش خارج کند.

از رشید مظاهری به عنوان گزینه شماره یک خروج از لیست آبی ها نام برده می شود. گلر آبی ها اخیر اعلام کرده بود اگر شرایط به این صورت برای او پیش برود از استقلال جدا خواهد شد. اما گزینه دوم هم از میان بازیکنانی خواهد بود که در نیم فصل اولچندان فرصت بازی پیدا نکرده اند. سعید مهری ستاره پیشین تراکتور، بابک مرادی و آرمان رمضانی یاغی پرسپولیس سه بازیکنی هستند که گزینه خروج از لیست آبی ها به شمار می روند.

هر چند آزادی هممیتواند دیگر گزینه فرهاد مجیدی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید