226609

واکنش هواداران پرسپولیس به مدیر استقلال ؛ جنجال جدید سرخابی ها کلید خورد + سند

دنیای معدن- پس از صحبت های محمد نوری فر ، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال مبنی بر باد آورده بودن نتایج و قهرمانی های پرسپولیس، سیاوش پهلوان ، تاریخ نگار پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش دنیای معدن، پس از جنجال بر سر اعلام رای کمیته انضباطی علیه گل گهر سیرجان به دلیل استفاده از باگناما ستاره گابنی و اعتراض ایجاد شده بر سر این رای ، محمد نوری فر ، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خطاب به باشگاه پرسپولیس گفت :

بیایید در زمین رقابت کنید و امتیاز بگیرید. حافظه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال ایران مملو از خاطراتی هست که نتایج و جام های قهرمانی پرسپولیس بیرون از زمین به دست آمده است.

سیاوش پهلوان ، تاریخ نگار و هوادار معروف پرسپولیس هم در پاسخ به این صحبت ها نوشت :

جام بیرون زمین لیگ منطقه ای ۴۹ شما ( با رای انضباطی ) و لیگ سراسری ۷۶ شما ( با کناره گیری پرسپولیس ) است ! جام بیرون زمین لیگ تهران ۶۲ و ۶۴ شماست که با آرای انضباطی ظالمانه و …. علیه پرسپولیس بدست آمد !

جام بیرون زمین جام حذفی سال ۹۰ شماست که با تغییر زمان بازی و اقرار بازیکنانتان و Jack3D فتحش کردید !

شما که برای میزبانی آسیا لابی کردید ( قهرمانی سال ۴۹ ) این شمایید که استاد جام های باد آورده اید:

از لیگ ۵۳ و ۷۹ تا لیگ قدس ۶۸، جام حذفی ۷۴ و ۷۸ و اما نکته ای درباره ۳ جام لیگ برترتان ( ۸۴ و ۸۷ و ۹۱ ) : بخشی از هوادارنتان سرمربی ای که این ۳ جام را کسب کرده، زیر سوال بردند ! عجب ! با این اوصاف حداقل ۱۴ جام به قول خودتان بیرون زمین، لابی یا بادآورده بوده ! ( هر ۸ قهرمانی لیگ سراسری ! ) شما فعلا مظنه قیمت بلیط ترکیه را بگیرید !

 

دیدگاهتان را بنویسید