223378

اتفاقی عجیب برای ژستد در اولین تمرین با استقلال

دنیای معدن- شاگردان فرهاد مجیدی که با کسب سومین برد متوالی در فصل جدید لیگ برتر حالا ۹ امتیازی هستند امروز و از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تمرین خود را در زمین مجموعه ورزشی آرارات استارت زدند.

به گزارش دنیای معدن، *اعضای تیم که از ساعت ۱۲ خود را به این محل رسانده بودند خیلی سریع متوجه حضور یک بازیکن جدید و تازه وارد شدند.

*بازیکن فرانسوی تازه وارد استقلال رودی ژستد که دو روز پیش قراردادش را به طور رسمی با استقلال منعقد کرده بود توسط فرهاد مجیدی به جمع بازیکنان آمد و به اعضای تیم معرفی شد. بازیکنان تیم هم با ژستد حال و احوال کردند و تمرین با دویدن دور زمین آغاز شد.

*البته در بین بازیکنان استقلال کوین یامگا که با زبان فرانسوی آشنایی کامل دارد بیشتر از سایر بازیکنان استقلال با او هم صحبت شد و از اینکه دو همزبان در تیم استقلال حضور دارند ابراز خوشحالی کرد.

*نکته حائز اهمیت در این تمرین نبود لباس برای ژستد بود که البته با تلاش بیژن طاهری سرپرست تیم این مشکل به سرعت برطرف شد و یک دست لباس در اختیار بازیکن تازه وارد فرانسوی استقلال قرار گرفت.

*تمرین ریکاوری بازیکنان استقلال با نرم دوی به دور زمین، انجام حرکات کششی و سبک به مدت یک ساعت به طول انجامید.

*این درحالی بود که بازیکنانی که در دیدار مقابل تراکتور فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده بودند نسبتاً سنگین تر از سایرین تمرین کردند و در بخشی از زمین به کار با توپ پرداختند.

*دروازه‌بانان تیم هم زیر نظر بهزاد غلامپور به مرور تمرینات تکنیکی مشغول بودند.

*تنها غایب تیم استقلال در این جلسه تمرینی سیاوش یزدانی تنها ملی پوش تیم استقلال بود که برای رسیدگی به مصدومیتی که در اواسط نیمه دوم بازی مقابل تراکتور برایش به وجود آمد به کادر پزشکی تیم استقلال مراجعه کرده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید