226767

پنجعلی: بُردن تیم‌های گمنام سخت است/ پرسپولیس همیشه در زمین مسابقه امتیازاتش را جمع کرده

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های گمنام برابر پرسپولیس و استقلال بسیار خوب بازی می‌کنند و بردن آن‌ها دشوار است.

به گزارش دنیای معدن، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستا توربین در جام حذفی، اظهار داشت: تیم‌های گمنام برابر پرسپولیس و استقلال بسیار خوب بازی می‌کنند. در مسابقه استقلال دیدیم که این تیم به سختی نود ارومیه را پشت سر گذاشت. پرسپولیس به خوبی بازی کرد و این برد شیرین بود و مهمتر از آن این بود که ما تلفات نداشتیم. این مسابقات کمک می‌کند که پرسپولیس به هماهنگی بیشتری در لیگ برتر برسد و آماده‌تر شود.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس روند این دو هفته را ادامه دهد و ارتباط بین بازیکنانش خوب شود، کیفیت بازیکنان بالا می‌رود. مسابقات جام حذفی در برابر تیم‌های دسته یک یا ۲، برای شناخت بازیکنان کمک کننده است. پرسپولیس تغییرات زیادی داشت، اما اکنون شناخت و هماهنگی بیشتری در این بازی دیده می‌شد.

پنجعلی در خصوص تیم ویستا توربین گفت: تیم جوان و دونده‌ای بود، بازیکنان این تیم باوجود اینکه بی‌تجربه بودند و برای اولین بار مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفتند، تلاش کردند، اما نتوانستند تیم پر قدرت پرسپولیس را پشت سر بگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر، عنوان کرد: بازیکنان می‌دانند که هر مسابقه چه سختی‌هایی دارد. تمام تیم‌ها با انگیزه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند و نمی‌توانیم تیمی را دست کم بگیریم.

پنجعلی در پایان در خصوص کسر امتیاز از تیم گل‌گهر سیرجان و امتیاز دادن به تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان، خاطرنشان کرد: مشکل ساختاری وجود دارد. چگونه این بازیکن آمده است؟ در ایران می‌آیند و قرارداد می‌بندند. چه کسی اشتباه کرده است؟ چرا جدول بالا و پایین می‌شود؟ چه کسی جواب حق‌هایی که ضایع می‌شود را می‌دهد؟ هیچ وقت برای پرسپولیس امتیاز اضافه نگرفتند، همیشه در زمین مسابقه امتیازات را جمع کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید