226702

نصرتی: تیم دوم پرسپولیس اعتماد به نفس بالایی داشت/ فدراسیون فوتبال در پرونده بازیکن خارجی گل‌گهر مقصر است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و ویستا توربین یک طرفه به نفع پرسپولیس بود و پرسپولیس بسیار عالی بازی کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستا توربین در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و عملکرد قابل قبولی داشت. این بازی یک طرفه به نفع پرسپولیس بود. تیم دوم پرسپولیس اعتماد به نفس بالایی داشت و بعد از گل دوم اعتماد به نفس پرسپولیس بالاتر رفت.

وی ادامه داد : ویستا توربین می‌خواست از فضاها استفاده کرده و چشم به ضد حملات داشت. گردش و مالکیت توپ به نفع پرسپولیس بود‌. عبدی، شجاعی و نعمتی هم بسیار خوب بازی کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر، عنوان کرد: پرسپولیس مسابقه سختی پیش رو دارد. ذوب آهن برابر پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کند. اگر پرسپولیس به خوبی ریکاوری کند و برد مقابل ویستا توربین را فراموش کرده و تمرکز بالایی داشته باشد، می‌تواند برنده دیدار با ذوب آهن باشد و امتیازاتی که برای صدرنشینی کم دارند را به دست بیاورند.

نصرتی در پایان درباره کسر امتیاز از تیم گل گهر و امتیاز دادن به تیم‌های سپاهان، استقلال و پیکان گفت: فکر می‌کنم تخلف اصلی را خود فدراسیون کرده، چون همه چیز را آنها تایید می‌کنند. متولی امور بین الملل، فدراسیون است، هر بازیکن خارجی که ۴ بازی ملی داشته باشد، می‌تواند به راحتی بازی کند.

وی‌ خاطر نشان کرد: در خصوص مربی و بازیکن خارجی این فصل خود فدراسیون ضمانت‌ها را تایید می‌کند. تایید و عدم تایید با فدراسیون فوتبال است. در این پرونده به نظرم حق با تیم گل گهر است و اگر این باشگاه پیگیر باشد، می‌تواند رأی را تغییر بدهد؛ کمیته استیناف می‌تواند رأی را بشکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید