226616

گل‌محمدی: جام حذفی برای ما با ارزش است/ برای کسب جام تا آخرین توان می‌جنگیم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تیمی ناشناخته بازی داریم که قطعاً با انگیزه ظاهر خواهند شد تا بازی خوبی ارائه کنند.

به گزارش دنیای معدن، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ویستا توربین تهران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در جام حذفی، داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن مهم است. با تیمی ناشناخته بازی داریم که قطعاً با انگیزه ظاهر خواهند شد تا بازی خوبی ارائه کنند. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اگر غفلت کنیم جام را از دست می‌دهیم.

*۵ بازی تا رسیدن به جام وجود دارد و در هر ۵ بازی باید تمرکز کار کنیم. احترام زیادی برای حریف قائل هستیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. تیم حریف با لایه‌های زیاد دفاع خواهد کرد و باید سعی کنیم از این لایه‌ها عبور کرده و به بازی سرعت دهیم. بازیکنان باید بدانند که هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما ساده نیست. تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و اغلب بازی‌های یک یا دو گل دارد. این بازی اگر تمرکز داشته باشیم می‌تواند برای ما بازی خوبی باشد و اگر غفلت کنیم قطعاً دچار مشکل خواهیم شد. امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کنند و بازی با برد برای ما همراه باشد.

*جام حذفی خیلی مهم است که می‌تواند سهمیه آسیایی هم به دنبال داشته باشد. این مسابقات نسبت به لیگ برتر یک میانبر است و همه برای رسیدن به آن انرژی می‌گذارند تا سهمیه آسیایی را از طریق جام حذفی کسب کنند. جام حذفی برای ما با ارزش است و برای کسب آن تا آخرین توان می‌جنگیم. برای به دست آوردنش باید خیلی تلاش کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی به بازی پیش برویم. البته مهم‌ترین دیدار ما بازی فردا است و جام حذفی برای پرسپولیس از فردا شروع می‌شود. امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.

*در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که خیلی از مشکلات این فصل و حتی فصل گذشته را با سختکوشی و تلاش زیاد پشت سر گذاشتند. با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتیم، طبیعی است بازیکنان جدید نیاز به زمان بیشتری داشته و احتیاج دارند بیشتر در کنار تیم قرار بگیرند. به تیمم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. به بازیکنان هم گفته‌ام نیاز به باور بیشتر داریم، زیرا از لحاظ فنی یکی از تیم‌های واقعا خوب لیگ هستیم.

*روند رو به رشد پرسپولیس را حس می‌کنیم و احساس داریم تیم نسبت به هفته‌های قبلی بهتر شده است. تلاش زیادی به ویژه از طرف بازیکنان برای تمرکز صورت گرفته و همه عوامل باشگاه سعی می‌کنند فضایی به وجود آورند تا تیم به کمترین مشکل کارش را ادامه بدهد، اما به هر صورت مشکلاتی هست.

 

میلاد بلادی سرمربی ویستا توربین تهران نیز در نشست خبری پیش از این دیدار اظهاراتی به شرح زیر داشت:

*بازی فردا برای تیم و بازیکنان ما یک بازی خیلی مهم است، چون پرسپولیس یک تیم عنوان‌دار است و تیمی است که در جام حذفی همیشه حرف برای گفتن دارد. شاید در این بازی خیلی از بازیکنان جوان‌مان که در این مدت در لیگ یک فرصت بازی پیدا نکردند، مقابل پرسپولیس بازی کنند و خودشان را نشان دهند و آینده‌شان را رقم بزنند. امیدوارم بازی خوبی باشد. در چند روز گذشته تیم ما جو مثبتی داشت و روی بحث انگیزه بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوارم فردا بازی به‌گونه‌ای باشد که مردم لذت ببرند.

*باشگاه ما سال ۹۷ تاسیس شده است. در ۴ سال گذشته از لیگ سه تا لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک مجموعه دانش‌بنیان است که از هیئت مدیره توانمندی برخوردار است. شاکله بازیکنان تیم در لیگ سه را نگه داشتیم و با همان بازیکنان در لیگ دو و لیگ بازی کردیم. در ۲، ۳ سالی که همراه تیم بودم این را به بازیکنان یاد دادم که فرقی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم‌ها جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا تیم مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. امیدوارم در جام حذفی یک شگفتی خلق کنیم، همانطور که در سال‌های گذشته شگفتی به وجود بیاید.

*بازیکنان ما برای این شرایط لحظه‌شماری کردند و زمانی که قرعه بازی با پرسپولیس به نام تیم ما درآمد بازیکنان ما خیلی استقبال کردند. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و مطمئن هستیم که بازیکنان جوان ما فردا دیده می‌شوند و آزادی پله پرتگاه خیلی از بازیکنان ما می‌شود. امیدوارم فوتبال ایران روز به روز بهتر و بهتر شود، چون خیلی در فوتبال‌مان استعداد داریم که دیده نمی‌شوند و ما این شانس را پیدا کردیم که در بازی فردا بازیکنان‌مان دیده می‌شوند.

*در سال ۹۷ وقتی باشگاه تاسیس شد اولین سرمربی من بودم که به لیگ دو صعود کردیم و از آن زمان تا الان فقط با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. مقطعی من در خدمت تیم نبودم و فرشاد پیوس در تیم بود. این تیم با پرسپولیس هم بازی است و بازی فردا بازی اول نیست که مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم. بازیکنان ما به بازی‌های بزرگ عادت دارند و مطمئن هستم که بازی قشنگی می‌شود، بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی شاید خیلی ارزش نداشته باشند، ولی امیدواریم بازیکنان‌مان بتوانیم خواسته‌های ما را اجرا کنند و مشخص شود در فوتبال با اعتماد به نفس می‌توانیم موفق شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید